دی‌بوئر: در اینتر هرج و مرج حاکم است

دی‌بوئر: در اینتر هرج و مرج حاکم است

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانک دی‌بوئر، سرمربی اخراجی اینتر، بزرگ‌ترین مشکل این باشگاه را بی‌نظمی حاکم بر آن می‌داند، به نحوی که هیچ‌کس در باشگاه مسئولیت درستی ندارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، دی‌بوئر پس از 84 روز حضور در اینتر از کارش اخراج شد اما مشکلات باشگاه در دوران پیولی، جانشین وی، نیز به قوت خود باقی است. دی‌بوئر در مورد وضعیت اینتر به زیگو اسپورت گفت:

مالکان چینی از یک‌سو و مدیران ایتالیایی باشگاه از سوی دیگر حضور دارند. روی‌ کاغذ، کنترل امور با آن‌هاست اما درعمل، هیچ کس مسئولیتی نمی‌پذیرد. به نظرم این بزرگ‌ترین مشکل اینتر است. به نظر می‌رسد آن‌ها از این وضعیت خرسند هستند اما در یک تشکیلات بین‌المللی، باید نظم حاکم باشد.

وی ادامه داد:

در اینتر به دنبال ایجاد یک سبک و سیستم جدید بودم. می‌خواستم تیم را با آرایش 3-3-4 هجومی به میدان بفرستم. بعضی اوقات، مثل بازی برابر یوونتوس، اوضاع خوب پیش رفت. افت و خیزهای زیادی داشتیم و به نظرم باید به این پروژه فرصت بیشتری داده می‌شد. مثلا ناپولی برای به نتیجه رسیدن زحماتش 8 سال زحمت کشید اما در اینتر پس از 2 هفته انتظار صدرنشینی داشتند. چنین سیستمی قطعا جواب نخواهد داد.

گفتنی است نراتزوری در این فصل سری آ شرایط خوبی ندارد و حالا و با 15 اختلاف امتیاز نسبت به صدر، در جایگاه هشتم قرار دارد.

1405