یکی از بازماندگان تیم چاپکوئنسه بدون نیاز به دستگاه، نفس می کشد

یکی از بازماندگان تیم چاپکوئنسه بدون نیاز به دستگاه، نفس می کشد

وبسایت رسمی برنامه نود - آلن روشل، فوتبالیست برزیلی و یکی از مسافران هواپیمای چاپکوئنسه که بامداد سه شنبه در نزدیکی شهر مدلین کلمبیا سقوط کرد در حال حاضر بدون نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی، نفس می کشد.

به گزارش وبسایت نود، فلاویو، پدر بازیکن برزیلی با اعلام این خبر گفت :

خیلی خوشحالم که پسرم نجات یافته است. در حال حاضر بدون نیاز به دستگاه نفس می کشد و بدون نیاز به سرم می تواند غذا بخورد و بالاخره پس از روزهای پر استرس توانسته ایم که صدایش را بشنویم.  از من پرسید که چه زمانی به خانه بر می گردد، چه اتفاقی افتاده و آیا فرد دیگری هم زنده مانده است یا نه.  تائید کرد که هواپیما نیاز به فرود اضطراری داشته است. از این که فولمن و نتو زنده مانده اند خبر دارد. از حمایت مسئولین کلمبیا متشکرم. خانواده چهار بازمانده (سه بازیکن و یک خبرنگار) در حال حاضر این جا حضور دارند و در کنار هم برای سلامتی اعضای خانواده شان دعا می کنند. از روند هر چهار نفر خرسند هستیم. زنده ماندن آن ها یک معجزه بوده است چرا که از یک تراژدی بزرگ جان سالم به در بردند.

تیم چاپکوئنسه به عنوان فینالیست جام باشگاه های آمریکای جنوبی باید مقابل اتلتیکو ناسیونال بازی می کرد. از این سانحه فقط روشل، فولمن و نتو از تیم برزیلی زنده ماندند و 71 نفر فوت شدند.

1140