لاتزیو 0 - 2 رم؛ جالوروسی فاتح دربی دلاکاپیتاله

لاتزیو 0 - 2 رم؛ جالوروسی فاتح دربی دلاکاپیتاله

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان اسپالتی در دیداری نزدیک توانستند از فرصت هایشان استفاده کنند تا فاتح دلاکاپیتاله شوند و فاصله خود با یوونتوس صدرنشین را حفظ کنند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های لاتزیو و رم از هفته پانزدهم سری آ در ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

لاتزیو

مارکتی، باستا، ولاس، رادو، لولیچ، پارولو، بیلیا، میلینکوویچ، اندرسون، ایموبیله، کیتا

رم

شزنی، مانولاس، فازیو، رودریگر، پرز، ده روسی، استروتمن، امرسون، ناینگولان، پروتی، ژکو

لحظات حساس بازی

دقیقه 20: ایموبیله یک فرصت خوب بدست آورد اما ضربه این بازیکن که از مانولاس عبور کرده بود با اختلافی اندک از بالای دروازه شزنی به بیرون رفت.

دقیقه 53: ضربه آزاد ارسالی بازیکن رم به ژکو در موقعیت خوبی رسید اما ضربه سر این بازیکن قدرت کافی برای به دردسر انداختن دروازه بان لاتزیو را نداشت.

دقیقه 64: رم روی اشتباه مسلم مدافع لاتزیو به گل رسید. والاس در پشت محوطه جریمه خودی هنگام دادن پاس تعادلش را از دست داد و استروتمن توپ را گرفت و با یک ضربه چیپ دروازه لاتزیو را باز کرد.

دقیقه 66: بازی در این لحظه به جنجال کشیده شد. دنیلو کاتالدی که روی نیمکت لاتزیو نشسته بود از شادی بی حد و حصر استروتمن راضی نبود و به سوی این بازیکن حمله کرد و او را به روی زمین انداخت. داور به بازیکن رم کارت قرمز نشان داد و استروتمن هم یک کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 77: ناینگولان با یک ضربه تماشایی موفق شد اختلاف را به دو گل برساند. هافبک بلژیکی رم پاس ده روسی را به خوبی استپ کرد و به سمت دروازه لاتزیو حمله کرد و با یک شوت دقیق زمینی از پشت محوطه توانست دروازه لاتزیو را باز کند.

بازی در نهایت با همان دو گل به سود جالوروسی به پایان رسید تا شاگردان اسپالتی فاصله 4 امتیازی خود با یوونتوس صدرنشینی را حفظ کنند.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031