هری کین: دوست ندارم در جایی جز تاتنهام بازی کنم

هری کین: دوست ندارم در جایی جز تاتنهام بازی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - هری کین، مهاجم سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس اعلام کرد که می خواهد تا پایان دوران فوتبالش در این تیم بماند.

به گزارش وبسایت نود، هری کین گفت که دلیلی وجود ندارد که تا پایان دوران فوتبالش در تاتنهام نماند. وی اخیرا قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرده و در پیروزی تاتنهام مقابل سوانزی با نتیجه پنج بر صفر دبل کرده است. بازیکن 23 ساله که در چهار بازی اخیرش در تاتنهام پنج گل زده است اظهار داشت:

از دیدگاه من تا زمانی که باشگاه در مسیر حرکت است و به جلو حرکت می کند، دوست دارم که به تیم خدمت کنم.دلیلی ندارد که به جایی جز این جا بروم. جاه طلبی هایم در تاتنهام مشخص هستند : قهرمانی در جام های مختلف، لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا. بلندپرواز هستیم و تلاش می کنیم که در مسیر درستی حرکت کنیم. آرام آرام استادیوم جدید ما در حال ساخته شدن است. هیجان زده هستیم. همه چیز سر جایش است و می توانیم یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا باشیم. هدف من و باشگاه همین است. در این جا خوشحال هستم. باشگاه به جلو حرکت می کند. مربی خوبی داریم که به او باور دارم و بازیکنان و هواداران هم به او باور دارند. تردیدی در مورد بستن قرارداد جدید وجود نداشت.

کین به  علت مصدومیت شرع فصل چندان خوبی نداشت اما اکنون به فرم خوبش و گلزنی بازگشته است. وی اظهار داشت:

وقتی مصدوم می شوی همیشه فکر می کنی که دوباره بازی کردن چه حسی خواهد داشت. من به ریکاوری پرداختم و سخت تلاش کردم تا هر چه زودتر برگردم.خوشحالم که پس از مدتی برگشتم و دوباره گل می زنم. امیدوارم که بتوانم در ادامه فصل به همین روند ادامه بدهیم. می دانیم که در ماه های اخیر می توانستیم بهتر شویم. در مورد بازیهای بعدی که خیلی مهم هستند با هم صحبت کردیم. پارسال در ژانویه و دسامبر خوب فشار آوردیم و نتایج خوبی گرفتیم. باید حالا همین کار را تکرار کنیم.مسلما بازیهای آسانی هم خواهیم داشت . بازیهای خوبی در خانه داریم که باید پیروز شویم. در دو ماه آینده می خواهیم با تفکر بازی با سوانزی جلو حرکت کنیم. امیدوارم چند برد پیاپی کسب کنیم تا به سمت رده های بالای جدول گام برداریم.

1140