آمار مورینیو در منچستر یونایتد ضعیف تر از فن خال و مویس

آمار مورینیو در منچستر یونایتد ضعیف تر از فن خال و مویس

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد از بحران خارج نمی شود. چهار روز پس از صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه و پیروزی چهار بر یک مقابل وستهام، تیم مورینیو در لیگ انگلیس مقابل اورتون تن به تساوی داد. آنها هفته قبلش هم پس از برد چهار بر صفر مقابل فاینورد در لیگ اروپا در بازی مقابل وستهام تن به تساوی داده بودند.

به گزارش وبسایت نود، شیاطین سرخ با حضور مورینیو به شدت فراز و نشیب بوده اند. در حقیقت آمار مورینیو در لیگ برتر با منچستریونایتد از مویس و فن خال ضعیف تر بوده است. مربی اسکاتلندی تا هفته 14 ام 22 امتیاز گرفته بود یعنی یک امتیاز بیش از حالا اما تیمش در رده نهم قرار داشت. تیم مویس در جام اتحادیه حضور داشت و به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ رسیده بود.

فن خال هلندی هم در فصل اول حضورش در یونایتد تا هفته 14 با کسب 22 امتیاز در رده چهارم قرار داشت. تیمش پارسال در این مقطع 25 امتیازی بود و در رده سوم قرار گرفته بود. آخرین باری که یونایتد فصلی به این ضعیفی داشت ، فصل 90-1991 بود که در آن فصل فرگوسن جوان فقط 21 امتیاز گرفته بود و تیمش در رده ششم قرار داشت.

یونایتد پس از صرف 200 میلیون یورو در تابستان شرایط خوبی ندارد و در حال حاضر تنها امید هواداران شیاطین سرخ کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و به قهرمانی امید چندانی ندارند.  مورینیو فقط یکی از شش بازی اخیرش در لیگ برتر را برده است. آنها 9 امتیاز تا تیم چهارم جدول و 13 امتیاز تا چلسی فاصله دارند.

1140