امری: مستحق پیروزی بودیم

امری: مستحق پیروزی بودیم

وبسایت رسمی برنامه نود - گلی که دی ماریا در دقایق اضافه نیمه دوم به ثمر رساند مانع از شکست پاریسی‌ها شد اما این تیم در نهایت به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش وبسایت نود، پس از نتیجه نا امید کننده پاریسی‌ها مقابل لودوگورتس، اونای امری از شاگردانش خواست هرچه زودتر تمرکز خود را معطوف دیدار حساس این تیم در لیگ 1 فرانسه مقابل نیس کنند. گل‌های میسیجان و وندرسون باعث شدند تا پاریسی‌ها اکثر زمان دیدار را از حریف خود عقب باشند و به لطف گل‌های کاوانی و دی ماریا این تیم از شکست گریخت، پس از شکست 3-0 پاریسی‌ها در ابتدای هفته مقابل مونتپولیه، هواداران این تیم در جریان دیدار دیشب بازیکنان این تیم را هو کردند هرچند که امری پس از این دیدار بدون توجه به این موضوع از شاگردانش خواست هر چه زودتر خود را برای دیدار مقابل نیس آماده کنند. او در مصاحبه مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

نتیجه نا امید کننده ای بود، بازی خوبی در آرسنال داشتیم و به عنوان صدرنشین از لندن بازگشتیم اما این نتیجه زحمات ما را بر باد داد، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم اما نمی‌توانیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم و این مسئله من را نگران می‌کند. می‌توانیم در دیدار مقابل نیس به خودمان بیاییم و در حال حاضر مهمترین مسئله صعودمان به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا است.

1899