الیکس ویدال: صحبت از ترک بارسلونا احمقانه است

الیکس ویدال: صحبت از ترک بارسلونا احمقانه است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا اعلام کرد قصد دارد در این تیم بماند و همچنان در این تیم توپ بزند.

به گزارش وب سایت نود، الیکس ویدال مدافع کناری بارسلونا تأکید کرد که هرگز هیچ مشکلی با لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا نداشته و هیچ برنامه ای برای ترک این تیم ندارد. پس از آنکه به نظر می رسید که روابط الیکس ویدال و لوئیز انریکه تیره شده باشد، برخی گمانه زنی ها حاکی از آن بود که آینده این مدافع کناری در بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

ویدال که در دو گل از هت تریک آردا توران نقش مؤثری ایفا کرده بود، در گفتگویی با fourfourtwo درباره شرایط این روزهای خود گفت:

مزد صبر و حوصله خودم در بارسلونا را گرفتم. هیچ گاه با سرمربی تیم مشکلی نداشته ام. بهترین نکته در این مدت این بود که چگونه توانستم این شرایط را مدیریت کنم. این نظر سرمربی تیم است که به چه بازیکنانی بازی بدهد. او همیشه آنهایی را بازی می دهد که شایستگی آن را داشته باشد. اگر او مرا در ترکیب تیم قرار نمی داد، حتماً به این خاطر بوده که من مشکلی داشته ام. خوشبختانه اکنون شرایط تغییر کرده و خیلی احمقانه است که بگویم قصد ترک این تیم را دارم. تا جائیکه به من مربوط می شود، قصد ترک بارسلونا را ندارم. من با این تیم قرارداد دارم و از این مسئله خوشحالم که در بهترین تیم دنیا فوتبال بازی می کنم.

2081