نظرمحمدی:برخی افراد چوب لای چرخ سپیدرود می گذارند

نظرمحمدی:برخی افراد چوب لای چرخ سپیدرود می گذارند

سرمربی سیپدرود گفت: جایگاه سپیدرود در جدول بیانگر این است که ما انگیزه و کارایی خوبی داشتیم.

علی نظرمحمدی در گفت وگو با کاپ، درباره پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت:بر این مسابقه انگیزه بالایی برای این مسابقه داشتیم و توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. این بازی شباهت زیادی به اولین بازی ما مقابل بادران داشت. ما نمی خواستیم تحت هیچ شرایطی سه امتیاز را بدهیم. دو بازیکن خیلی خوبمان را نیز در اختیار نداشتیم و از بازیکنان جوان استفاده کردیم. شرایط مسابقات طوری است که زمان زیادی برای ریکاوری نداریم. برای همین از ترکیب جوان تری استفاده کردیم. خوشحالم جوانان مان نیز جواب اعتماد ما را دادند. 

وی ادامه داد: می دانید که با انگیزه نگه داشتن تیمی که مشکل مالی زیادی دارد سخت است. ما هفته ها صدر جدول بودیم و نباختیم و این کمی بازیکنان را مغرور کرده بود. مهم این است که ما می خواهیم همیشه خوب باشیم و هفته  گذشته با بچه ها جلسه گذاشتیم و صحبت های زیادی داشتیم. مشکلات مالی ما را بسیار اذیت می کند.اگر ما صدر جدول را حفظ کنیم خواهان زیاد پیدا می شود و می توانند ما را کمک کنند. 

سرمربی سپیدرود درباره عدم استفاده از مهدوی در ترکیب اصلی بیان داشت: من فکر می کنم کادر فنی فعلی تیم سپیدرود بهترین نوع استفاده از بازیکنان را می داند. محمدرضا مهدوی علی رغم اینکه مصدوم بود در بوشهر برای ما بازی کرد. مهم این است که بازیکن برای تیم مفید باشد و خدمت کند. در سال های گذشته پرسپولیس بازیکن بزرگی داشت به نام بهنام سراج و هر وقت به عنوان جانشین میدان می آمد می توانست گل بزند. آن زمان به کادر فنی ایراد می گرفتند که چرا از این بازیکن به طور کامل در بازی ها استفاده نمی کنید و وقتی آقای پروین این بازیکن را از ابتدا استفاده می کرد آن بهنام سراجی که به نام یار ذخیره می آمد نبود پس لطفا و خواهشا این حق را برای ما قائل باشید که کادر فنی شرایط را می سنجد تا از بازیکنان به بهترین نحو استفاده کنیم و این تفکر کادر فنی است و اینطور نیست که ما همیشه از 11 بازیکن ثابت استفاده کنیم. 

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: جایگاه سپیدرود در جدول بیانگر این است که ما انگیزه و کارایی خوبی داشتیم. افرادی هستند که نمی گذارند آرامش تیم ما حفظ شود و علیه این تیم مصاحبه می کنند.من همیشه در مصاحبه هایم از مدیران گذشته و مسوولان این تیم که الان در تیم حضور ندارند قدردانی کردم ولی متاسفانه برخی صحبت های پنهانی داشتند که چوب لای چرخ این تیم بگذارند.به دلیل اینکه بار حقوقی به بار نداشته باشد اسم این افراد را نمی آوردم.همین افراد کارهایی انجام می دهند که شهردار محترم این شهر را نیز زیر سوال می برند ولی با همه این مشکلات سعی کردیم آرامش تیم مان را حفظ کنیم.