هیگواین: یوونتوس راه موفقیت و پیروزی را پیدا کرده و تا آخر در همین مسیر حرکت خواهد کرد

هیگواین: یوونتوس راه موفقیت و پیروزی را پیدا کرده و تا آخر در همین مسیر حرکت خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم آرژانتینی یوونتوس با ابراز رضایت از اینکه بار دیگر پایش به گلزنی باز شد، عنوان کرد این تیم در مسیری گام بر می دارد که به موفقیت ختم می شود.

به گزارش وب سایت نود، گونزالو هیگواین که در یک ماه گذشته در تمامی رقابتها در امر گلزنی ناکام بود، در دیدار شب گذشته (چهار شنبه) برابر دینامو زاگرب موفق شد گل نخست بیانکونری را به ثمر برساند. بیانکونری این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود پایان داد. دیگر گل یوونتوس را دانیله روگانی وارد دروازه حریف کرد. هیگواین که از گلزنی در این بازی بسیار خوشحال به نظر می رسید، در گفتگویی با Mediaset Premium نظر خود را درباره این بازی اینگونه بیان کرد:

همه مهاجمان می خواهند گلزنی کنند اما این مسئله همیشه برای آنها اتفاق نمی افتد. بسیار خوشحالم که بالاخره طلسم گل نزدن خودم را شکستم. در این مدت در پست دلخواهم و در پست هایی که به بازی در آنجا عادت دارم، بازی نمی کردم.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در ادامه از برنامه ها و اهداف این باشگاه در فصل جاری هم گفت:

مهم ترین هدف ما رسیدن به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود؛ و اهداف بعدی هم ابتدا صدرنشینی در گروه و حضور در صدر جدول سری آ تا پیش از تعطیلات کریسمس بودند تا با روحیه ای عالی به استقبال بازی سوپر کاپ ایتالیا برویم.  و حالا می توانیم بگوئیم که مسیر موفقیت را پیدا کرده و باید در همین مسیر حرکت کنیم.  

دیدار سوپر کاپ فوتبال ایتالیا در تاریخ 23 دسامبر (سوم دی) بین تیم های یوونتوس و میلان در شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد.

2081