اختصاصی / انصاری یک پیشنهاد دیگر هم از چین دریافت کرد

اختصاصی / انصاری یک پیشنهاد دیگر هم از چین دریافت کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که پیش از این عنوان می شد یک باشگاه چینی به دنبال به خدمت گرفتن محمد انصاری است، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از دو باشگاه چینی پیشنهاد دارد.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، دو باشگاه چینی خواهان به خدمت گرفتن محمد انصاری شده اند که پیشنهادهای آنها از سوی دو مدیر برنامه ایرانی ارائه شده است، یکی از آنها مدیر برنامه های خود انصاری است و دیگری مدیر برنامه های یکی از بازیکنان استقلال است.

مبلغ یکی از این پیشنهادها 800  هزار دلار است و همین مبلغ باعث شده است باشگاه پرسپولیس هنوز پاسخ منفی به این پیشنهاد ندهد و ارائه پاسخ به آن را به نیم فصل موکول کند.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا دو مدافع وسط شش دانگ ایرانی و خارجی جذب کند و اگر موفق به انجام این کار شود با آماده شدن زمینه در میان هواداران، احتمال موافقت با جدایی انصاری زیاد است. از همین رو برانکو سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی پدیده اعلام کرده من با جدایی انصاری مخالفم اما نظر باشگاه و سیاست های آن یک بحث جداست.

از پیشنهاد دیگر هم مبلغی در حدود 550 هزار دلار به باشگاه می رسد و بخشی از هزینه های تیم با انتقال انصاری تامین می شود. خود انصاری با توجه به قرارداد 240 میلیون تومانی اش با پرسپولیس در نیم فصل اول تنها 120 میلیون تومان برای این تیم هزینه داشته است.