شفیعی: یاد علی علیزاده را زنده کردم

شفیعی: یاد علی علیزاده را زنده کردم

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال، اوت دستی های بلند خودش، تمجید علیرضا منصوریان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید: 

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. ما تیم برتر زمین بودیم و بعد از گل اول توانستیم خیلی خوب خودمان را جمع و جور کنیم و به گل برسیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم. با این حال کسب 3 امتیاز هدف ما بود که به آن رسیدیم.

نباید اخباری را سرزنش کنیم

محمدرضا اخباری یکی از بهترین دروازه بان های ایران است. او در این مسابقه اشتباهی انجام داد که ممکن است برای همه دروازه بان های بزرگ فوتبال دنیا هم رخ دهد. اصلا نباید محمدرضا را سرزنش کنیم و در طول بازی نیز هر کار کردیم تا به او روحیه بدهیم و کاری کنیم تا به آن اشتباه فکر نکند. قطعا او می تواند در آینده بهتر از این کار کند.

از منصوریان تشکر می کنم

از علیرضا منصوریان بابت حرفش درباره من تشکر می کنم. به هر حال من به عنوان مدافع تراکتورسازی هدفم این است بهترین بازی هایم را انجام دهم. امیدوارم توانسته باشم نظر مثبت هواداران را جلب کنم. 

یاد علی علیزاده را زنده کردم

اوت دستی یک تاکتیک است که در تمام دنیا کاربرد دارد. شما می بینید تیم های بزرگ اروپا نیز از اوت های دستی استفاده می کنند و نباید به این مساله ایراد گرفت. اوت هایی که من می اندازم نیز واقعا بلند است و خوشحالم که از این نظر می توانم به تیم کمک کنم. البته تا قبل از مصدومیت سینا عشوری اوت ها را او می انداخت اما بعد از اتفاقی که برای او افتاد، من این وظیفه را برعهده گرفتم. فکر می کنم یاد علی علیزاده که واقعا دوستش دارم را با این اوت دستی ها زنده کردم.

اتفاقات استقلال تمام شد

باید برد مقابل استقلال را فراموش کنیم. این بازی با همه اتفاقاتش تمام شد. از حالا باید به فکر بازی بعدی مقابل سپاهان باشیم. هدف ما قهرمانی در این فصل است و امیدوارم یک برد دیگر به دست آوریم.

تشکر از هواداران

از هواداران خوب تراکتورسازی تشکر می کنم. همه عزیزانی که این همه راه را از تبریز در این سرما سپری کردند تا به تهران بیایند و بازی را ببینند. این هواداران سرمایه تراکتورسازی هستند و من از آنها تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب خوشحالشان کنیم.