احتمال غیبت دو بازیکن کلیدی میلان در دیدار با رم

احتمال غیبت دو بازیکن کلیدی میلان در دیدار با رم

وبسایت رسمی برنامه نود - بوناونتورا و کارلوس باکا، دو بازیکن کلیدی میلان، نه تنها ممکن است دیدار حساس دوشنبه شب تیمشان برابر رم را از دست بدهند، بلکه حضور آن ها در دیدار هفته آینده برابر آتالانتا هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، تیم فوتبال میلان هم اکنون هم امتیاز با آ اس رم و تنها به علت تفاضل گل کمتر در مکان سوم قرار دارد و دوشنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران رو در روی رقیب مستقیم خود قرار می گیرد. تساوی در این بازی به درد هیچ یک از دو تیم نخواهد خورد و از طرفی شکست هر یک از تیم ها آن ها را از کورس قهرمانی عقب خواهد انداخت.

وینچنزو مونتلا که از ابتدای فصل مصدومیت های زیادی را در تیم تحت هایتش تجربه کرده است، در این بازی نیز به احتمال بسیار زیاد بوناونتورا و باکا را در فهرست خود نخواهد دید. این دو بازیکن امروز تمرینات هوازی خود را آغاز کرده اند و اکنون نزدیک به دو هفته است که به صورت انفرادی به فیزیوتوراپی و تمرینات سبک می پردازند. اسکای اسپورت قاطعانه از غیبت این دو مهره کلیدی روسونری برای این بازی خبر می دهد. لاپادولا، سوسا  و برتولاچی می توانند انتخاب های مونتلا برای این دیدار حساس باشند.

1313