لوییز انریکه: با اختلاف از حریف بهتر بودیم

لوییز انریکه: با اختلاف از حریف بهتر بودیم

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از پیروزی بارسلونا مقابل اوساسونا، لوییز انریکه اعلام کرد از اینکه شاگردانش فشار را بر رئال مادرید افزایش داده‌اند خوشحال است.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا با پیروزی مقابل اوساسونا فشار را بر رئال مادرید افزایش داد تا در صورتیکه این تیم موفق نشود مقابل دپورتیوو به پیروزی برسد اختلاف امتیاز بین این دو تیم کاهش یابد. گل‌های سوارز و مسی پیروزی 3-0 را برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد تا پس از این دیدار لوییز انریکه از افزایش فشار بر رقیب دیرینه ابراز خوشحالی کند، او در مصاحبه مطبوعاتی پس از این دیدار اعلام کرد:

با اختلاف از حریف بهتر بودیم، هرچند که می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما پیروزی در این دیدار تنها هدف ما بود. زمین بازی نیز کیفیت خوبی نداشت و باعث شده بود تا به چرخش در آوردن توپ در زمین سخت باشد. با این حال با پیروزی به خانه باز خواهیم گشت، هرچند که آن‌ها یک موقعیت حساس داشتند و می‌توانستند شرایط را برای ما سخت کنند اما در نهایت از پیروزی در این دیدار خوشحالیم. این بازی باعث شد تا شرایط روحی خودمان را بهبود ببخشیم و فشار را روی رئال مادرید افزایش دهیم.

لوییز انریکه همچنین در ادامه به نقش تعیین کننده سرجیو بوسکتس در ترکیب کاتالان‌ها اشاره کرد. بارسا این دیدار را با 80 درصد مالکیت توپ به پایان برد و تنها یکبار به حریف اجازه داد تا شوت در چارچوب داشته باشد، انریکه در ادامه توضیح داد:

زمانی که بوسکتس در دفاع وسط قرار می‌گیرد نقشی تعیین کننده ارائه می‌دهد، او در کمتر از یک ثانیه می‌تواند بازیکنی برای پاس پیدا کند و حضور او است که باعث شده است در چنین دیدارهایی به برتری برسیم. در مقابل تیم‌هایی که به سختی دفاع می‌کنند باید به خوبی توپ را به گردش در آوریم و به خوبی حریف را پرس کنیم. همانطور که دیدیم این بدان معنا نیست که با این طرز بازی می‌توانیم جلوی حملات تیم حریف را بگیریم با این حال فکر می‌کنم که به خوبی مقابل سختی های این دیدار عکس العمل نشان دادیم.

1899