پیش بازی چلسی - وست برومویچ؛ آبی های لندن به دنبال نهمین پیروزی پیاپی در لیگ جزیره

پیش بازی چلسی - وست برومویچ؛ آبی های لندن به دنبال نهمین پیروزی پیاپی در لیگ جزیره

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، میزبان وست برومویچ است.

به گزارش وبسایت نود، چلسی در اولین بازی روز یکشنبه از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، میزبان وست برومویچ است. یاران کونته در پی آن هستند تا بعد از شکست دادن سیتی و تاتنهام مدعی، وست برومویچ را هم شکست دهند تا نهمین برد متوالی خود را در لیگ برتر به دست آورند و البته اختلاف را با رقبا حفظ کنند. چلسی در 5 بازی گذشته اش، 13 گل زده و فقط دو گل خورده است. آن ها در دیدار مقابل سیتی، یک نیمه ی عالی را پشت سر گذاشتند و موفق شدند در نهایت با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

از طرفی وست برومویچ هم حریف دست و پا بسته ای نیست. تیمِ پولیس، بعد از شکست مقابل لیورپول و سیتی در لیگ جزیره، در 4 بازی قبلیش سه برد را کسب کرده است: پیروزی مقابل لستر، برنلی و واتفورد. در این 4 بازی، آن ها 10 گل زده اند و فقط سه گل خورده اند. وست بروم اگرچه در دو بازی از سه مسابقه قبلیش در استمفوردبریج به تساوی دست پیدا کرده است ولی آن ها از سپتامبر 1978، در بازی های لیگ نتوانسته اند چلسی را در خانه اش شکست دهند.

جان تری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می دهد، زوما و اسکار هم شرایط بازی ندارند. ماتیچ احتمالاً برای این مسابقه آماده خواهد بود و باید با فابرگاس برای حضور در ترکیب بجنگد. در سمت مقابل، جیمز موریسون و مک الی حضورشان در این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار دارد. برائینیو نیز نمی تواند وست برومویچ را در این بازی همراهی کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

چلسی در ده مسابقه اخیرش در خانه در لیگ برتر، مقابل وست برومویچ شکست ناپذیر بوده است. البته آن ها در دو مسابقه از سه بازی اخیرشان در مقابل وست بروم، به تساوی رضایت داده اند.

آبی ها در 21 بازی خانگی قبلیشان مقابل وست برومویچ در لیگ برتر، در گلزنی ناکام نبوده اند. آخرین بار که چلسی در خانه نتوانسته به وست برومویچ گل بزند، به دسامبر 1967 بر می گردد.

آزپیلیکوئتا مدافع چلسی، در هر دو بازی رفت و برگشت فصل قبل در لیگ برتر مقابل وست بروم، گلزنی کرد.

پولیس بعد از تحمل نه شکست در 11 بازی ابتداییش در لیگ مقابل چلسی، در 4 بازی اخیرش مقابل تیم چلسی، فقط یک بار باخته و دو برد را کسب کرده است.

چلسی در دو بازی قبلیش در لیگ برتر، بازی باخته را با برد عوض کرده است. فقط 4 باشگاه در لیگ برتر، سه بار پیاپی این کار را انجام داده اند.

از آغاز فصل 2013-2014، دیگو کاستا در 103 بازی لیگ (لالیگا و لیگ جزیره)، 70 گل به ثمر رسانده است.

چلسی در کل این فصل، فقط هشت تغییر را در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرده است. کمترین در بین تمام تیم های لیگ برتری در این فصل.

مایک دین داور این مسابقه با اعلام نه پنالتی و نشان دادن سه کارت قرمز، در بین تمام داوران لیگ برتری، رکورددار است.

2021