پیش بازی اینتر – جنوا؛ جنوا به فکر پیروزی در خانه حریف پس از 23 سال

پیش بازی اینتر – جنوا؛ جنوا به فکر پیروزی در خانه حریف پس از 23 سال

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته شانزدهم سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، اینتر پس از نتایج نا امیدکننده‌ای که در لیگ اروپا کسب کرد در گروه خود چهارم شد و از این مسابقات حذف شد، همچنین شکست 3-0 ابتدای هفته مقابل ناپولی نراتزوری را در شرایط سختی قرار داده است تا نشان دهد مشکل این تیم از فرانک دی بوئر نبوده است. اینتر با سومین مربی خود در فصل جاری هم شرایط نامناسبی را سپری می‌کند تا استفانو پولی نیز تحت فشار رسانه‌های ایتالیایی قرار بگیرد. اینتر با پولی 3 دیدار پشت سر هم را برد و در دربی دلا مادولینا نیز به لطف گل دقایق پایانی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما همچنان مشکلات نراتزوری بر جای خود باقی مانده اند تا این تیم همچنان در رده دهم سری آ قرار داشته باشد. از سوی مقابل جنوا که هفته گذشته مقابل کیه‌وو به تساوی بدون گل دست یافته است در مقام 11 ام جدول سری آ قرار دارد. این تیم دو هفته گذشته شکستی عجیب را به یوونتوس تحمیل کرد تا رقابت در بالای جدول سری آ نزدیک‌تر از گذشته شود جیووانی سیمئونه، فرزند دیگو سیمئونه دو گل در دیدار مقابل یووه به ثمر رساند تا جنوا نخستین تیمی باشد که پس از 3 سال دروازه یوونتوس را 3 بار باز می‌کند.، با این همه اما تساوی این تیم مقابل کیه‌‌وو نشان داد آن پیروزی تنها یک اتفاق بوده است. آخرین دیدار این دو تیم در خانه جنوا با حساب 1-0 به سود تیم میزبان به پایان رسیده است و نتیجه 6 دیدار گذشته این دو تیم 3 برد برای هر یک از دو تیم بوده است. اینتر در این دیدار گری مدل را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و آنتونیو کاندروا به دلیل آنفولانزا  نیز شرایط خوبی برای بازی نخواهد داشت و کریستین آنسالدی نیز به دلیل محرومیت از این دیدار نمی‌تواند نراتزوری را همراهی کند. از سوی مقابل جنوا نیز پاوولتی و لاکزالت را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و اوربان نیز به دلیل محرومیت دیگر غابل این تیم خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار مرتبط با این دیدار:

اینتر 7 دیدار از 8 دیدار آخر خانگی خود مقابل جنوا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. درواقع این تیم در 29 دیدار آخر خانگی خود مقابل جنوا تنها یکبار شکست خورده است و آخرین شکست خانگی این تیم مقابل جنوا مربوط به فصل 93/94 می‌شود.

اینتر 3 دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در این 3 دیدار حداقل دو بار دروازه حریفان را باز کرده است.

اینتر در 3 دیدار گذشته خود حداقل دو بار دروازه‌اش باز شده است.

جنوا در 10 فصل گذشته سری آ هرگز در دو بازی پشت سر هم نتایج یکسانی به دست نیاورده است. این تیم در بازی گذشته مقابل کیه‌وو به نتیجه تساوی 0-0 دست یافته است.

اینتر با 272 شوت به سمت دروازه حریفان از این نظر در سری آ بهترین آمار را داشته است.

اینتر در فصل جاری تنها یکبار از روی ضربات سر گل خورده است و از این نظر نیز بهترین آمار را داشته است، جنوا نیز تنها دو بار از روی ضربات سر گل خورده است.

مائورو ایکاردی از ابتدای سال 2016 روی 28 گل اینتر تاثیر مستقیم داشته است که از این حیث بهترین بازیکن سری آ به حساب می‌آید، او 21 گل و 7 پاس گل از ابتدای سال جاری داشته است.

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899