روزهای شیرین نوری در برمن ادامه دارد

روزهای شیرین نوری در برمن ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوری سرمربی ایرانی الاصل وردربرمن برد بزرگ هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان را با شکست هرتابرلین سوم جدولی در ورزشگاه المپیک برلین ثبت کرد. شاگردان نوری که با این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به 14 رساندند، از انتهای جدول تا اندازه زیادی فاصله گرفتند تا این تیم بعد از هفته ها با حضور در رتبه 13 جدول رده بندی بوندس لیگا از منطقه خطر فاصله گرفت.

سرمربی ایرانی الاصل برمن از هفته سوم بعد از سه شکست سنگین و دور از انتظار برمن برابر گلادباخ، بایرن مونیخ و اگزبورگ جانشین ویکتور اسکریپنیکی شد که فصل گذشته در روزهای پایانی لیگ برمن را از سقوط به بوندس لیگا 2 نجات داده بود.

الکساندر نوری در دورانی که به عنوان سرمربی برمن فعالیت می کند، کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته. او که پیش از این تجربه سرمربی گری در بوندس لیگا را در کارنامه خود نداشت، در 11 دیداری که به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می کند، 4 پیروزی کسب کرده که آخرین پیروزی آنها در دیدار برابر هرتابرلین سوم جدولی و خارج از خانه است. برمن همچنین در سه دیدار گذشته خود 7 امتیاز کسب کرده تا نوری روزهای شیرینی را در برمن تجربه کند.

2 مساوی و البته 5 شکست دیگر نتایجی است که نوری در تیم سبزپوش شهر برمن کسب کرده است. برمن تحت هدایت سرمربی ایرانی الاصل خود 16 گل وارد دروازه حریفان کرده و البته 20 بار دروازه آنها نیز باز شده است. هر چند آمار گل های زده و خورده این سرمربی به خوبی نتایج او نیست اما اگر این عملکرد را با دریافت 12 گل در سه دیدار ابتدایی این تیم مقایسه کنید، می بینید که نوری در این زمینه نیز عملکرد خوبی داشته است. نوری 37 ساله مطمئنا می تواند با ادامه این روند با حفظ بی دردسر وردربرمن در بوندس لیگا یک در حالیکه در نقل و انتقالات ابتدای نقشی نداشته، نمره قابل قبولی کسب کند و خود را به عنوان گزینه ای جدید در کنار مربیان جوانی مانند یولیان ناگلزمن  قرار دهد.