واکنش اصفهانیان به 4شغله بودنش!

واکنش اصفهانیان به 4شغله بودنش!

به گزارش "ورزش‌سه"، فریدون اصفهانیان، داور بازنشسته‌ای که چند سالی است به عنوان رییس کمیته داوران فعالیت می کند، حالا سرش آنقدر شلوغ شده که شاید نتواند برای امور روزانه وقت بگذارد. ریاست کمیته داوران، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و عضویت در شورای شهر زنجان در گذشته این انتقاد را به اصفهانیان نسبت می داد که او نمی تواند زمان کافی برای هیچ کدام از امور خود بگذارد. او اما همواره بدون توجه به انتقادها می گفت رفت و آمد مداوم به زنجان خسته اش نمی کند و به همه کارهایش می رسد.

اصفهانیان  در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال زنجان بار دیگر به عنوان رییس این هیات برگزیده شد تا رسما 4 شغله شود. این در حالی است که هیچ صحبتی درباره کناره گیری از سایر سمت های خود نیز انجام نداده است. در چنین شرایطی قطعا کار اصفهانیان برای رسیدگی به مسائل کمیته داوران، شورای شهر و هیات فوتبال زنجان و همچنین امور مدیریتی فدراسیون در هیات مدیره بسیار دشوارتر از گذشته خواهد بود.

اصفهانیان در واکنش به این موضوع به "ورزش سه" می گوید: «من کاراجرایی انجام نمی دهم و اکثر وقتم به سیاست گذاری می گذرد. سرم آنقدرها هم که می گویید شلوغ نیست. امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم به همه این امور برسیم.»

او ادامه می دهد: «باید جنب و جوش خود را بیشتر کنم تا مسائلی که برعهده گرفته ام را به درستی و به نحو احسن انجام دهم. امیدوارم در این راه موفق باشم.»