لیگ یک/ جشنواره گل ایرانجوان مقابل راه‌آهن

لیگ یک/ جشنواره گل ایرانجوان مقابل راه‌آهن

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ایران جوان بوشهر در آخرین دیدار نیم فصل لیگ آزادگان میزبان شاگردان مهدی پاشازاده بود که در پایان موفق به پیروزی پر گل 5 بر صفر مقابل حریف خود شد. آخرین شکست تیم ایران جوان در هفته چهاردهم مقابل فولاد یزد رقم خورده بود  و آن‌ها در سه هفته اخیر با پیروزی مقابل نساجی مازندران، اکسین البرز و در نهایت راه آهن، پایانی رویایی در نیم فصل اول را تجربه کردند. در مقابل تیم راه آهن هم با مهدی پاشازاده روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و از هفته هشتم و شکست سنگین 6 بر صفر مقابل خونه به خونه متحمل باخت نشده بود. آن ها در این مدت صاحب 5 تساوی و 3 پیروزی شده بودند. اما در آخرین روز نیم فصل مسابقات و در حالی که محسن بیاتی‌نیا هم علیرغم مشکلاتی که با مهدی پاشازاده داشت به بازی گرفته شده بود، این تیم با شکست سنگین 5 بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.

گل های این دیدار را مهدی قائدی در دقایق 57 و 59 ، حجت اسلامی در دقایق 64 و 76 و بابا محمدی در دقیقه 85 به ثمر رساندند تا میهمان خود را با برتری سنگین یک نیمه ای بدرقه کنند.

با این پیروزی تیم ایران جوان بوشهر 21 امتیازی شد و به 12 ام جدول رده بندی رسید. تیم راه آهن هم که با پیروزی در این دیدار می توانست به 3 امتیازی صدر جدول برسد، با همان 25 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت تا هر دو تیم چشم به روزهای آتی و دیدارهای دور برگشت مسابقات داشته باشند. البته تیم راه آهن در این دیدار و به دلیل برخی مشکلات بازیکنان امید خود را به میدان فرستاده بود و تنها چند بازیکن اصلی تیم در این دیدار حضور داشتند.