بوستانی: لک مشکل مالی دارد/ مدیرعامل صبا خودش فوتبالی است

بوستانی: لک مشکل مالی دارد/ مدیرعامل صبا خودش فوتبالی است

مربی تیم صبا گفت: ما تلاش می کنیم در تعطیلات نیم فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

کریم بوستانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ،  در خصوص اینکه حامد لک اعلام کرده در نیم فصل از صبا جدا خواهد شد، اظهار داشت: خود لک چندی پیش در این خصوص با من صحبت کرد و به من گفت که در نیم فصل قصد حضور در اروپا را دارد. 

وی ادامه داد: لک مشکلات مالی دارد و دلیل جدایی اش همین است. البته ما نمی توانیم در این خصوص تصمیم گیری کنیم. صمد مرفاوی و مدیرعامل باشگاه تصمیم نهایی را در این خصوص خواهند گرفت. امیدوارم هر تصمیم که گرفته می شود به صلاح باشگاه باشد.

بوستانی در خصوص مشکلات مالی صبا تصریح کرد: همه تیمها مشکل مالی دارند. البته صبا و مدیران آن تلاش زیادی می کنند که مشکل مالی را حل کنند اما در کل این مشکلات مالی در همه تیمها وجود دارد. 

مربی دروازه بان های صبای قم در خصوص عملکرد صبا در نیم فصل اول خاطرنشان کرد: درست است عملکرد ما خوب نبوده است اما باید بگویم ما خوب فوتبال بازی می کنیم و بدشانس هستیم. ما فقط در دیدار مقابل پیکان، نیمه اول مقابل پرسپولیس و دیدار مقابل فولاد حقمان باخت بود اما در سایر دیدارها بدشانسی گریبانمان را گرفت. مطمئن باشید که در نیم فصل و با جذب 5، 6 بازیکن خوب عملکردمان بهتر  خواهد شد.

وی درباره اینکه با این نتایج مدیران صبا تا چه زمانی از کادر فنی صبا حمایت خواهند کرد، اذعان داشت: کشوری فرد خودش فوتبالیست بوده و مسائل فوتبال را به خوبی درک می کنند. تا الان هم حمایت خوبی از تیم صبا داشته است. ما تلاش می کنیم در تعطیلات نیم فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

بوستانی در پایان در خصوص دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی سختی در پیش داریم. استقلال در خوزستان طرفداران زیادی دارد و برای کسب 3 امتیاز به میدان می آید اما صبا هم مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کند.