نقش وکیل ممنوع الکار در انتقال مانگالا به منچستر سیتی

نقش وکیل ممنوع الکار در انتقال مانگالا به منچستر سیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - لوسیانو دونوفریو در دوران بازی چندان موفق نبود. او در سن 28 سالگی به علت مصدومیت فوتبال را کنار گذاشت و پس از آن به وکالت روی آورد.

به گزارش وبسایت نود، دونفریو در سن 61 سالگی همچنان به عنوان یک وکیل به کار خود ادامه می دهد در حالی که در سال 2008 مدرک وکالتش باطل شد و به زندان محکوم شد. وکیل سابق زیدان و دشان، در حال حاضر بدون مدرک وکالت به فعالیت خود در زمینه انتقال بازیکن در رده های پایه و بزرگسالان ادامه می دهد.

دونوفریو در سال 1995 به مشارکت در پرونده رشوه خواری در باشگاه تولون متهم شد اما تبرئه شد. در سال 1997 هم به علت تخلفات مالی بازیکنان مارسی به 9 ماه حبس محکوم شد اما چند ماه بعد تبرئه شد. وی در سال 2008 به علت تخلف در نقل و انتقالات بازیکنان مارسی به دو سال حبس و پنج سال ممنوعیت از فعالیت در فوتبال محکوم ش اما او همچنان از طریق همکارش مائوریزیو دلمنیکو در فوتبال حضور دارد. این وکیل اخیرا از انتقال مانگالا از پورتو به منچستر سیتی چهار میلیون یورو دریافت کرده بود.

دونفریو در سال 2011 کار انتقال مانگالا از استاندارد لی یژ به پورتو را نهایی کرد و در نهایت توانست او را به منچستر سیتی ببرد. البته این بازیکن در حال حاضر به طور قرضی در والنسیا توپ می زند.

1140