فرمینو: به خاطر هواداران تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهیم جنگید

فرمینو: به خاطر هواداران تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهیم جنگید

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال لیورپول می گوید تیمش در راه کسب عنوان قهرمانی فصل جاری رقابت های لیگ برتر رقابت سختی با آرسنال، چلسی و منچستر سیتی خواهد داشت.

به گزارش وب سایت نود، روبرتو فرمینو معتقد است که لیورپول نباید به خاطر اختلاف 9 امتیازی با تیم صدرنشین چلسی نا امید شود. آبی پوشان چلسی در این فصل در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برند و 11 بازی آخر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا به صدر جدول رده بندی برسند. لغزش برخی از رقبای چلسی درهفته های گذشته باعث شد تا اختلاف شاگردان کونته با تیم دوم جدول یعنی لیورپول به 9 امتیاز برسد.

تیم فوتبال لیورپول در آخرین بازی این هفته، دوشنبه شب دردربی مرسی ساید باید به مصاف رقیب همشهری خود یعنی اورتون برود. اورتون که در آخرین بازی خود توانست آرسنال را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد، در استادیوم اختصاصی خود میزبان لیورپولی خواهد بود که دیدار بسیار سخت و دشواری برابر شاگردان رونالد کومان دارند. اما هافبک لیورپول بدون توجه به آنچه که در دربی مرسی ساید رخ خواهد داد، معتقد است تا زمانی که لیورپول در فاصله دو ماه به پایان فصل هنوز در کورس قهرمانی قرار داشته باشد، آنگاه هر اتفاقی ممکن است. فرمینو در ادامه گفت:

در این فصل، رقابت بسیار نزدیکی بین تیم ها وجود دارد. کاملاً واضح است که در حال حاضر مهم ترین رقبای ما تیم های چلسی، منچستر سیتی و آرسنال هستند. اما نکته مهم و کلیدی اینست که تا دو ماه قبل از پایان لیگ برتر همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته باشند و از آن پس کار اصلی خود برای فتح لیگ برتر آغاز کنند. و این می تواند مسیر درست و صحیح تا آخرین روز رقابتها باشد. می خواهیم به خاطر هواداران خود همین کار را انجام دهیم زیرا می دانیم که این پیروزی چه مفهومی برای آن ها دارد. اما هنوز نمی خواهم به آن فکر کنم. بیشتر ترجیح می دهم با اتفاقات زمان حال زندگی کنم.

2081