تکذیب شروع مذاکرات تمدید قرارداد مسی/ امضای قرارداد بین بارسا و راکوتن

تکذیب شروع مذاکرات تمدید قرارداد مسی/ امضای قرارداد بین بارسا و راکوتن

پروسه تمدید قرارداد مسی با بارسلونا هنوز کلید نخورده است.

 به گزارش کاپ ، باشگاه بارسلونا شایعه شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد لیونل مسی، فوق‌ستاره‌اش را تکذیب کرد.

رسانه‌های اسپانیایی اخیرا از حضور خورخه، پدر و مدیر برنامه‌های لیونل در بندر بارسلون برای تمدید قراردادش خبر داده‌اند اما باشگاه کاتالونیایی اعلام کرده هنوز برنامه‌ای برای تمدید حضور ستاره آرژانتینی ندارد. 

 خوردی مستره، نایب‌رئیس بارسلونا با اعلام این خبر افزود: پس از تمدید قرارداد نیمار و سوارس، فعلا برنامه‌ مشابهی برای مسی نداریم اما امیدوارم در اوایل سال آینده با او قرارداد جدیدی امضا کنیم. ما مایلیم مسی مدت زیادی در باشگاه بماند چون اینجا احساس خوشحالی می‌کند اما تصمیم با خودش است.

 همچنین طبق اعلام باشگاه بارسلونا، آبی و اناری‌ها با شرکت ژاپنی «راکوتن» برای همکاری این برند در نقش اسپانسر پیراهن به توافق رسیده‌اند و بر این اساس پیمانی 4 ساله به ارزش سالی 55 میلیون یورو (یک و نیم میلیون یورو پاداش قهرمانی در لیگ و 5 میلیون یورو پاداش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) بین طرفین منعقد شده است.

از 4 هزار و 492 عضو شرکت‌کننده در رای‌گیری مربوط به عقد قرارداد با شرکت راکوتن، تنها 408 نفر(28 صدم درصد کل افراد) حاضر به شرکت در  رأی‌گیری شدند اما از این 408 نفر، 377 نفر موافقت خود را اعلام کردند، تنها 4 نفر مخالف و بقیه ممتنع بودند.