هندرسون: مانه بازیکنی بسیار مهم است و نبود او به ضرر ما خواهد بود

هندرسون: مانه بازیکنی بسیار مهم است و نبود او به ضرر ما خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان سرخ پوشان مرسی ساید به تمجید از هم تیمی سنگالی خود پرداخته و او را بازیکنی کلیدی برای لیورپول خوانده است.

به گزارش وبسایت نود، جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول به تمجید از عملکرد سادیو مانه و دنیل استوریج پرداخته و معتقد است نبود هافبک سنگالی در ترکیب سرخ پوشان بسیار محسوس خواهد بود.

به نقل از وب سایت fourfourtwo لیورپول در دربی مرسی ساید با تک گل سادیو مانه که از روی توپ برگشتی ضربه دنیل استوریج به دست آمد به پیروزی رسید تا 3 امتیاز حساس را در لحظات پایانی بازی از آن خود کرده باشد. جردن هندرسون در پایان بازی به تمجید از هم تیمی های خود پرداخت و به خبرنگاران گفت:

همیشه می دانستم که او (مانه) بازیکن خوب و با کیفیتی است. بازی او را در ساوتهمپتون دیده بودم و می توانستم حدس بزنم که بازی برابرش چگونه است، اما از زمانی که او به اینجا آمده سطح بازی اش یک سطح ارتقا یافته است. این ارتقای سطح ارزش کار مربی را نشان می دهد و همچنین خود مانه که این پیشرفت را خواسته و برای آن تلاش کرده است. او برای ما در این فصل استثنایی بوده و نبودش خلا بزرگی در تیم است. ولی ما بازیکنانی داریم که می توانند پا جای پای او بگذارند و جای خالی‌اش را پر کنند. با این موضوع کنار خواهیم آمد.

هندرسون در ادامه عملکرد دنیل استوریج و امره چان را مورد ستایش قرار داد و حضور آن ها را از عوامل پیروزی برابر اورتون عنوان کرد، هندرسون گفت:

خارق العاده بودند. هر دوی آن‌ها (استوریج و چان) بازیکنان بی‌نظیری هستند که بازگشت‌شان به ترکیب غنای نفرات تیم را نشان می هد. مطمئنم بازیکنان اورتون با ورود این دو به زمین از 15 دقیقه آخر بازی اصلا لذت نبرده اند. دنیل روی گل تاثیر جادویی کوچکی داشت چون او بازیکن بزرگی است، درست مثل نفرات دیگر تیم.

دنیل استوریج که در دقایق آخر بازی برابر اورتون وارد میدان شد با ضربه ای از پشت محوطه جریمه که به تیر دروازه رقیب همشهری برخورد کرد زمینه ساز گل پیروزی بخش تیمش شد.

1721