منچستریونایتد، چلسی و یا اینتر؟ مرد یخی بنفیکا کیست؟

منچستریونایتد، چلسی و یا اینتر؟ مرد یخی بنفیکا کیست؟

مدافع مرکزی بنفیکا را شاید بتوان دیگر یک شیطان سرخ دانست. او به اولدترافورد می آید تا مسیر خود را با افتخار ادامه دهد. اما آیا واقعا برای آنها خرید خوبیست؟

به گزارش کاپ، ویکتور لیندلوف استعداد زیادی دارد و نیازی به تعریف و تمجید از او نیست، اما ملی پوش سوئدی به یک نفر نیاز داشت تا همه را متوجه استعداد او کند. آن فرد کسی نبود جز زلاتان ابراهیموویچ که با پیشنهاد او به ژوزه مورینیو، نام لیندلوف را بر سر زبان ها انداخت.

مهاجم منچستریونایتد اخیرا در مورد هم وطنش گفته: فکر می کنم ویکتور کارهای خارق العاده ای انجام می دهد، او برای بنفیکا خوب بازی می کند و در تیم ملی هم مسئولیت پذیری خاصی از خود نشان می دهد، او در حال رشد است. آیا به اندازه کافی برای یونایتد خوب است؟ فکر می کنم به اندازه کافی برای رفتن به یک باشگاه بزرگ آماده است. همه چیز به ویکتور بستگی دارد. هر انتخابی که کند برایش خوب خواهد بود.

تمجیدی قابل ستایش، اما ببینیم ویکتور یورگن نیلسون لیندلوف واقعا کیست و چرا باعث به وجود آمدن این همه سر و صدا شده است؟

او برای اولین بار در تیم جوانان شهرش یعنی واستراس دیده شد، قابلیت ها و سرعت بالایش سریعا توسط غول پرتغالی کشف و در نهایت به خدمت گرفته شد.

بنفیکا در دسامبر 2011 لیندلوف را به خدمت گرفت و از آن پس او را مانند یک الماس زیر فشار بسیار، سخت و محکم و به یک بازیکن در سطح تیم ملی بدل کرد. مثل بیشتر بازیکنان اروپایی، مدافع مرکزی جوان به لیسبون رفت تا در میان تیم های زیر 19 سال و تیم های دوم بدرخشد.

اولین بازی او برای تیم دوم در اکتبر 2013 انجام شد و آنقدر خوب بود که در تابستان 2015 با پیشنهادی برای حضور 5 ساله در استادیو دا لوز مواجه شد. البته به نظر این توافق دوام نخواهد آورد.

نگاه داشتن بازیکنان جوان و آینده دار در تیم همیشه سخت است و صحبت های انتقال قرضی لیندلوف به میدلزبورو در ژانویه 2016 سریعا نام او را در گوش بزرگان لیگ انداخت.

لیندلوف به همراه بنفیکا در راه کسب قهرمانی دیگر در لیگ برتر پرتغال است، او از 15 بازی در ترکیب تیم 14 تا را با پیروزی پشت سر گذاشته و همچنین خود را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم هایی نظیر زنیت سن پترزبورگ و بایرن مونیخ ثابت کرده است.

تلاش های او در نهایت با دعوت شدن به تیم ملی سوئد در مارس 2016 پاسخ داده شد و توانست در رقابت قهرمانی اروپا در ترکیب تیمش به میدان برود.

لقبی که به او داده بودند "مرد یخی" بود که اکنون در میان اخبار برتر دیده می شد و تعریف تمجید هایی که از افرادی مانند زلاتان ابراهیموویچ روانه پرتغال می شد تا قیمتش روز به روز افزایش پیدا کند.

استعداد یاب های منچستریونایتد بارها و در تقابل های مختلف بازی لیندلوف را زیر نظر گرفته و با توجه به اخبار، قطعا نظرات خیلی مثبتی برای اولدترافورد ارسال شده است.

با اینکه او تنها 22 سال دارد و زیر 50 بازی خارج از خانه برای بنفیکا انجام داده، اما نمایش هایی در سطح کلاس جهانی از خود نشان داده است. قابلیت ها و سرعتی که دارد یکی از دو نقطه قوت او به حساب می آیند که این اجازه را به او می دهد تا حملات حریف را پیش از تبدیل شدن به خطر خنثی کند.

او دوست دارد تکل بزند، روشی که اگر به لیگ برتر انگلیس برود مورد علاقه است و قطعا عزیز دل هواداران خواهد شد.

لیندلوف می تواند خارج از دفاع هم بازی کند. او قابلیت بازی در هافبک هم دارد که این یعنی انتقال سریع توپ از دفاع به حمله به اندازه یک چشم بر هم زدن. با قد و قدرت بدنی بالایی که دارد، می تواند مثل اکثر مدافعان شاغل در لیگ برتر جایگاه خوبی کسب کند.

یک نکته جالب در خصوص لیندلوف این است که او در حین اینکه یک رهبر خوب در مرکز زمین است، رابطه خوبی هم با داوران دارد.

از زمان حضور در تیم دوم 41 بار برای باشگاه و تیم ملی کشورش به میدان رفت و تنها 6 کارت زرد دریافت کرد که یکی از آنها در 19 بازی خارج از خانه این فصل بود.

بند آزاد سازی قرارداد لیندلوف تنها 26 میلیون پوند است و این مبلغ برای تیم هایی مثل منچستریونایتد، چلسی و اینترمیلان سنگین نیست.

لیندلوف یک مدافع مدرن است که برای تبدیل شدن به یک ستاره لحظه شماری می کند.