سوسو: میلان می‌تواند شرایط را تغییر دهد

سوسو: میلان می‌تواند شرایط را تغییر دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم میلان اعلام کرد این تیم در سوپر کاپ ایتالیا می‌تواند مقابل یوونتوس شرایط متفاوتی را رقم بزند.

به گزارش وبسایت نود، میلان روز جمعه دیدار سوپر کاپ ایتالیا را مقابل یوونتوس برگذار خواهد کرد تا فینال جام حذفی سال گذشته دوباره تکرار شود. سوسو پیش از این دیدار در مصاحبه با Milan news.it اعلام کرد:

در شرایط خوبی به سر می‌بریم و می‌توانستیم رم و آتالانتا را نیز شکست بدهیم. دیدار فینال همیشه شرایط متفاوتی دارد چراکه هر دو تیم برای قهرمانی پا به آن دیدار می‌گذارند. یووه بسیار قوی است اما برای پیروزی در این دیدار تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد. چند ماه گذشته در سن سیرو آن‌ها را شکست داده‌ایم و می‌توانیم این کار را تکرار کنیم. گروه خوبی از بازیکنان در کنار تیم مربیگری میلان شرایط خوبی را رقم زده‌اند که به نظرم باید این شرایط ادامه داشته باشد.

روسونری باید روز گذشته به دوحه می‌رسید، اما بخاطر مشکل فنی که در پرواز این تیم ایجاد شده بود، آن‌ها امروز به دوحه رسیدند.

اگر دیروز به دوحه می‌رسیدیم شرایط بهتر می‌بود. این دیدار مقابل یوونتوس شرایط فوق العاده‌ای برای ما خواهد بود تا بتوانیم با قهرمانی شرایطمان را تغییر بدهیم چراکه کسب قهرمانی پس از سال‌ها می‌تواند شرایطمان را بهبود ببخشد. امیدوارم در این دیدار به پیروزی برسیم حتی اگر مدت کمی به میدان بروم.

1899