ماروتا: انتقال کالدارا در ژانویه رسمی می شود؛ احتمال جذب رودریگز را رد نمی کنم

ماروتا: انتقال کالدارا در ژانویه رسمی می شود؛ احتمال جذب رودریگز را رد نمی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر کل باشگاه یوونتوس از نهایی شدن انتقال مدافع آتالانتا به این تیم در ژانویه خبر داد.

به گزارش وبسایت نود، جوزپه ماروتا در جدیدترین مصاحبه خود در آستانه آغاز بازار نقل و انتقالات زمستانی درباره اهداف یوونتوس در ماه ژانویه صحبت کرده است.

ماروتا به نشریه گازتا دلو اسپورت گفته:

انتقال ماتیا کالدارا به یوونتوس در ابتدای ژانویه رسمی می شود اما او در سال 2018 به ما ملحق خواهد شد. وضعیت ویتسل پیچیده شده است.  قرارداد او با زنیت در تابستان به پایان می رسد و تا آن زمان 5 ماه باقی مانده است. بنابراین باید ببینیم ارزش دارد الان او را جذب کنیم یا اینکه تا تابستان صبر کنیم.

4 یا 5 سال پیش ما نمی توانستیم از پس خرید هیگواین و پیانیچ بربیاییم اما الان می توانیم. قدرت مالی ما به لطف کار بزرگ رییس باشگاه بیشتر شده و به سرمایه گذاری های مهم و تاثیرگذار روی ترکیب تیم ادامه می دهیم.

رودریگز؟ همه چیز به عملکرد ما در بازار نقل و انتقالات بستگی دارد. تعادل مالی باشگاه همیشه باید مورد احترام قرار بگیرد اما یوونتوس می خواهد در میان بهترین باشگاه های دنیا باشد. این برای همیشه هدف ما خواهد بود.

داهود یا دراکسلر؟ در مورد داهود باید بگویم ما مثل همیشه وضعیت بازیکنان زیادی را زیر نظر گرفتیم. آمدن دراکسلر به یووه غیر ممکن است چون سال گذشته با رد پیشنهاد ما ضربه بزرگی به ما وارد کرد. اگر یک بار پیشنهاد ما را رد کنید، یووه به دنبال بازیکنان دیگر خواهد رفت.

2031