کانالس: این همه موفقیت توسط زیدان در اولین سال مربیگری باور نکردنی است

کانالس: این همه موفقیت توسط زیدان در اولین سال مربیگری باور نکردنی است

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک سابق رئال مادرید که تا چند هفته دیگر باید با تیم رئال سوسیداد بار دیگر به سانتیاگو برنابئو برگردد تا در مقابل تیم سابق خود صف آرایی کند، عملکرد و تأثیرگذاری زیدان در تیم مادریدی را فراتر از حد انتظار دانست.

به گزارش وب سایت نود، سرخیو کانالس که در دو سال حضورش در تیم رئال مادرید همه نگاهها را به خود جلب کرده و بسیاری آینده این بازیکن را بسیار درخشان توصیف می کردند، سرانجام نتوانست در ترکیب ثابت رئال مادرید جایی برای خود پیدا کند و از جمع کهکشانی ها جدا شد؛ البته کانالس در رئال سوسیداد دوران موفقی را پشت سر گذاشته است.

این بازیکن 25 در گفتگویی به سئوالات خبرنگار مارکا پاسخ گفت. کانالس در مورد نقش زیدان در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان، موفقیت های این مربی فرانسوی را شگفت آور و ماندگار توصیف کرد و گفت:

باور نکردنی است. این اولین سال مربیگری زیدان است و موفقیت هایی که او به دست آورده فراتر از حد انتظار است. از روزهای حضورم در رئال مادرید به یاد دارم که زیدان فرد بسیار خوبی است و بسیار خوشحالم که چنین شخصیتی به موفقیت و پیروزی دست یافته است. این اتفاق هم برای فوتبال و هم برای هواداران بسیار خوشایند است.

کانالس که همراه با دیگر بازیکن رئال سوسیداد یعنی استبان گرانرو که او هم سابقه بازی در رئال مادرید را دارد، در تاریخ 30 ژانویه (10 بهمن) در سانتیاگو به میدان خواهند رفت. کانالس 25 ساله بازی در سانتیاگو برنابئو که به نظر او یکی از بهترین استادیوم های جهان است را بسیار لذت بخش می داند. وی در ادامه هم گفت:

سانتیاگو برنابئو یکی از بهترین استادیوم های جهان است. اینکه می توانم باز هم اینجا بیایم و در این استادیوم بازی کنم واقعاً لذت بخش است.

کانالس در مورد شرایط بازی تیمش برابر رئال مادرید ضمن با دشوار خواندن این مسابقه برای رئال سوسیداد اینگونه اظهار نظر کرد:

بازی کردن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بسیار دشوار است؛ یکی از دشوارترین بازی های خارج از خانه را در پیش خواهیم داشت. در این هفته ها عملکرد رئال مادرید بسیار عالی بوده اما ما هم امیدواریم که بتوانیم سال جدید را بسیار خوب شروع کنیم.

2081