آلگری: 2016 عالی بود؛ در دیداری که باید پیروز میدان باشیم، تسلیم میلان شدیم

آلگری: 2016 عالی بود؛ در دیداری که باید پیروز میدان باشیم، تسلیم میلان شدیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال یوونتوس شکست برابر میلان در سوپر کاپ ایتالیا را ناشی از عملکرد نامطلوب خط دفاعی تیمش می داند.

به گزارش وب سایت نود، علیرغم شکست تیم فوتبال یوونتوس در دیدار سوپر کاپ ایتالیا برابر میلان، ماسیمیلیانو آلگری سال 2016 را برای تیمش عالی توصیف کرد. یوونتوس با هدایت آلگری در سال 2016 موفق شد به پنجمین قهرمانی متوالی خود در سری آ و همچنین دومین قهرمانی متوالی کوپا ایتالیا دست یافت، و در این فصل هم با چهار امتیاز برتری در صدر جدول سری آ قرار دارد.

پس از پایان بازی سوپر کاپ ایتالیا که جمعه شب در دوحه قطر برگزار شد، سرمربی یوونتوس در جمع خبرنگاران گفت:

امسال سال بسیار عالی برای ما بود. قهرمانی در کوپا ایتالیا و سری آ را به دست آوردیم و عملکرد خیلی خوبی داشتیم. همچنین در سوپر کاپ ایتالیا هم حضور داشتیم. این فصل برای ما بسیار خوب بوده و اکنون که به سال 2017 نزدیک می شویم، باید بر روی این مسئله متمرکز شویم که برای رسیدن به اهداف مان باید چه کارهایی انجام دهیم.  تیم ما باید مثل دیدار برابر تورینو و آ اس رم تمرکز بیشتری داشته باشد.

در این دیدار یوونتوس بازی را برتر از میلان شروع کرد و کاملاً بر بازی مسلط بود؛ بیانکونری که با گل دقیقه 18 کیه لینی از میلان پیش افتاده بود، در دقایق پایانی نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد. میلان پس از زدن گل تساوی، در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و سرتر از حریف بود. آلگری در این خصوص اظهار داشت:

در این بازی به خوبی مشخص بود که عملکرد خط دفاعی ما مثل همیشه نبود. بازی را خوب شروع کردیم، و در سی دقیقه ابتدایی بهترین بازی خود را انجام دادیم. اما پس از آن بازیکنان ما مدام توپ را به بوفون در عقب زمین پاس می دادند و دیگر بازیسازی نمی کردند. وقتی تیمی با چنین شیوه ای آنهم در چنین مسابقه ای بازی می کند، خطر از دست دادن بازی و شکست در کمین این تیم است. ما در طول 120 دقیقه وقت های عادی و اضافی باید بهتر عمل می کردیم. خیلی شرم آور است که دیداری را که باید با کسب پیروزی به پایان می رساندیم، در نهایت با این نتیجه برای ما رقم خورد.

سرمربی 49 ساله بیانکونری در مورد زمان برگزاری سوپر کاپ ایتالیا هم اینگونه اظهار نظر کرد:

ترجیح می دهیم که سوپر کاپ را در پیش فصل بازی کنیم تا در ماه دسامبر؛ زیرا خستگی مشکلات بسیار زیادی برای ما درست می کند. مصدومیت بازیکنان هزینه بسیار سنگینی برای باشگاه به همراه دارد. اما باید بگویم که این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که فعلاً صدرنشین سری آ هستیم و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم بدون شکست صعود کردیم. در ضربات پنالتی هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

2081