آقای وزیر سلام!/ تکلیف بازنشسته های ورزش را مشخص کنید

آقای وزیر سلام!/ تکلیف بازنشسته های ورزش را مشخص کنید

 آقای وزیر سلام!

به نظر می رسد قانون منع بازنشسته ها از کار، در ورزش به صورت سلیقه ای اجرا می شود. اخیرا نفرات زیادی در فدراسیون فوتبال به دلیل اجرای همین قانون از کار کنار رفتند و رئیس فدراسیون نیز ناچار بود به این قانون عمل کند. نفرات باتجربه و تاثیرگذاری مثل بهروان، کاظمی و شهبازی نیز به خاطر همین مساله از سازمان لیگ کنار رفتند. حالا بازهم هستند نفراتی در فوتبال که بازنشستگی شان محرز شده و هنوز هم سر کار هستند.

از سوی دیگر خوب می دانید که برخی شائبه ها درباره بازنشستگی سرپرست  باشگاه پرسپولیس هم هست. اگر قرار است طاهری بازنشسته شده و کنار برود، بهتر است زودتر این اقدام انجام شود تا پرسپولیس نیز در ادامه راه خود به مشکل نخورد. البته شما بارها اعلام کردید که هدفتان در مدیریت سرخابی ها ثبات است و با این روند باید در انتظار ابقای علی اکبر طاهری باشید. اگر قرار این اتفاق هم بیفتد، بهتر است زودتر به صورت رسمی ابلاغ کنید.

در دیگر فدراسیون ها نیز این وضعیت وجود دارد و به نظر می رسد افرادی هستند که باید تکلیفشان برای ادامه کار مشخص شود. چه خوب است که قانون مداری را در پیش گرفته و به صورت شفاف درباره برخی مدیران تصمیم گیری کنید.