گواردیولا: منچستر سیتی جایی برای اشتباه کردن ندارد

گواردیولا: منچستر سیتی جایی برای اشتباه کردن ندارد

وب سایت رسمی برنامه نود - سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچستر سیتی پس از پیروزی شب گذشته این تیم گفت عدم حضور تیم های لیورپول و چلسی در رقابت های اروپایی می تواند به سود این تیمها باشد.

به گزارش وب سایت نود، سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ در مورد اینکه منچستر سیتی دیگر جایی برای اشتباه کردن ندارد، می گوید:

گاهی اوقات تیم شما قبل از چلسی بازی می کند و گاهی اوقات بعد از این تیم؛ اما زمانی که تیمی مثل چلسی 12 بازی متوالی را پیروز می شود، این مسئله دیگر اهمیتی ندارد. این دقیقاً مثل فینالی است که شما می خواهید تا پیش از پایان فصل به صدر جدول برسید. لیورپول در طول این یک سال بسیار پیشرفت کرده است زیرا آنها تنها هفته ای یک بازی انجام می دهند و همین مسئله سال گذشته برای لستر سیتی اتفاق افتاد. اما امسال این اتفاق برای چلسی و لیورپول می افتد. ما امسال هفت مسابقه بیشتر از آنها انجام داده ایم که شامل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هم می شود و به همین دلیل رقابت های امسال برای ما بسیار سخت خواهد بود.

وی در ادامه صحبت های خود گفت:

فوتبال غیرقابل پیش بینی است. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم به هدف مان برسیم. کاری که ما باید انجام دهیم اینست که همه بازیها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و سپس تجزیه و تحلیل کنیم که ببینیم آیا تلاش ما کافی بوده است یا خیر.

گواردیولا در بخشی از صحبت های خود به انتقاد از برخی از بازیکنان خود پرداخت و درباره عملکرد آنها گفت:

در نیمه نخست برخی از بازیکنان ما دروازه حریف را گم کرده بودند به ویژه وینگرها. اما در نیمه دوم استرلیگ به کناره ها رفت و یک پنالتی برای ما گرفت و گل سوم را هم برای ما ساخت. وینگرها باید هجومی تر کار کنند. در نیمه دوم خیلی خوش شانس بودیم که باکاری سانیا یک بار دروازه ما را نجات داد اما گل دوم خیلی به ما کمک کرد و در پایان در یک ضد حمله توانستیم کار حریف را یکسره کنیم. از پیروزی امروز تیم به ویژه در خانه هال سیتی خوشحالم. از این پیروزی بسیار لذت بردم.

2081