کیلینی: امیدوارم شکست در سوپر کاپ تبدیل به سکوی پرتاب ما شود

کیلینی: امیدوارم شکست در سوپر کاپ تبدیل به سکوی پرتاب ما شود

وبسایت رسمی برنامه نود - جورجیو کیلینی، مدافع با تجربه بیانکونری امیدوار است که شکست تیمش در دیدار سوپر کاپ ایتالیا تبدیل به نقطه عطفی برای فصل یوونتوس شود.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در دیدار سوپر کاپ ایتالیا در دوحه و در ضربات پنالتی مغلوب میلان شد اما جورجیو کیلینی، مدافع کهنه کار یوونتوس نگاه مثبتی به شکست تیمش دارد و امیدوار است این شکست برای تیمش مفید واقع شود.

به گزارش fourfourtwo، کیلینی در گفت و گو با گاتزتا دلا اسپورت گفت:

در سال 2014 وقتی ما سوپر کاپ را واگذار کردیم در نهایت توانستیم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برویم، بنابر این امیدوارم این شکست هم تبدیل به سکوی پرش ما در شش ماه آینده شود. به اینکه شرایط ایده‌آل نیست واقف هستیم اما هنوز می‌توانیم قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شویم.

برای دست‌یابی به چنین اهدافی باید وظایف روزانه‌مان را به خوبی انجام دهیم و اراده ای آهنین برای طی چنین مسیری دشوار از خود نشان دهیم. همواره جا برای پیشرفت و بهتر شدن وجود دارد اما کلید آن تعهد و خواستن برای ارتقا و بهتر شدن است. اتفاقی که گذشته، به عنوان یک درس به ما خدمت و کمک خواهد کرد، زیرا در ماه‌های پیش رو همانند دو سال قبل باید از مسیر لذت ببریم.

یوونتوس در حال حاضر صدرنشین بلامنازع سری‌آ ایتالیاست و به نظر نمی‌رسد امسال هم تیمی بتواند مانع از تکرار قهرمانی بانوی پیر شود.

1721