رقابت لاس پالماس با آ اس رم، میلان و لیورپول برای جذب هافبک پاریسن ژرمن

رقابت لاس پالماس با آ اس رم، میلان و لیورپول برای جذب هافبک پاریسن ژرمن

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر باشگاه لاس پالماس می گوید نسبت به امضای قرارداد با خسه رودیگز بازیکن پاریسن ژرمن فرانسه بسیار خوشبین است.

به گزارش وب سایت نود، طبق اخبار منتشر شده مشتریان زیادی برای خرید خسه رودریگز بازیکن تیم فوتبال پاریسن ژرمن اعلام آمادگی کرده اند که از جمله می توان به لیورپول، میلان ایتالیا و همچنین آ اس رم اشاره کرد. اما با وجود این باشگاه های بزرگ، میگوئل آنخل رامیرز اظهار داشته نسبت به عقد قرارداد با بازیکن سابق رئال مادرید بسیار خوشبین است.

خسه رودریگز که متولد لاس پالماس می باشدف احتمالاً در ماه ژانویه پاریسن ژرمن را ترک خواهد کرد. این در حالیست که تنها پنج ماه از حضور این بازیکن در تیم فرانسوی می گذرد. خسه با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو تابستان امسال از رئال مادرید به پاریسن ژرمن پیوست. روزنامه Las Provincia، در گزارشی اعلام کرد که رامیرز در این ارتباط گفته است:

خسه بازیکن بزرگی است. او می خواهد به لاس پالماس بیاید، اما او فعلاً در اختیار پاریسن ژرمن است و دستمزدی که از این تیم می گیرد، بسیار بالاست. لیورپول، میلان و رم هم خواهان جذب خسه هستند و حاضرند دستمزد این بازیکن را پرداخت کنند. اما تیم ما توان پرداخت چنین پولی را ندارد. در مقایسه با سایر باشگاه های خواهان جذب خسه، در وضعیت خوبی نیستیم و به همین خاطر باید منتظر بمانیم اما قصد نداریم که انتظارات اشتباهی را ایجاد کنیم.

قرارداد فعلی خسه رودریگز بازیکن رئال مادرید با تیم پاریسن ژرمن تا سال 2021 اعتبار دارد.

2081