کلاتنبرگ: به حضور در لیگ چین فکر می کنم

کلاتنبرگ: به حضور در لیگ چین فکر می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - کلاتنبرگ عنوان کرده در صورت دریافت پیشنهاد از لیگ چین، آن را بررسی خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، چند روز قبل بود که کلاتنبرگ داور انگلیسی در مراسم گلاب ساکر به عنوان بهترین داور سال جهان انتخاب شد. این داور 41 ساله در سال 2016، قضاوت فینال جام حذفی انگلیس، فینال لیگ قهرمانان اروپا و بازی نهایی یورو ۲۰۱۶ را برعهده داشت.

اما توانایی های کلاتنبرگ در زمینه قضاوت باعث شده تا چینی ها به فکر استخدام او بیفتند. بعد از کسب این افتخار، برخی منابع مدعی شده بودند که حالا چینی ها در پی آوردن کلاتنبرگ به سوپر لیگ چین هستند. تیم های لیگ چین، در طی یک سال گذشته هزینه های سنگینی برای جذب بازیکنان کرده اند و حالا آماده اند تا روی داوری شان هم سرمایه گذاری کنند. این در حالی است که سران فوتبال چین در سال های اخیر با مشکلات زیادی درباره فساد و رشوه در لیگ این کشور مواجه شده اند.

اما کلاتنبرگ در مصاحبه اخیرش اعلام کرده هنوز پیشنهادی دریافت نکرده است ولی در صورت دریافت چنین پیشنهادی، آن را بررسی خواهد کرد:

هنوز هیچ پیشنهادی دریافت نکرده ام، اما اگر پیشنهادی به دستم برسد، آن را بررسی خواهم کرد. اما در حال حاضر از کار در لیگ برتر و یوفا لذت می برم.

مسلماً چینی ها در پی تقویت فوتبال خودشان هستند، کافی است به خریدها و سرمایه گذاری ها آن ها توجه کنید. اگر فرصتی پیش آید، من هم باید به آینده بلندمدتم فکر کنم. چند سال دیگر می توانم قضاوت کنم؟

2021