مورینیو: فعلاً به کورس قهرمانی فکر نمی کنم؛ تمام تمرکزمان روی بازی با میدلزبورو است

مورینیو: فعلاً به کورس قهرمانی فکر نمی کنم؛ تمام تمرکزمان روی بازی با میدلزبورو است

وبسایت رسمی برنامه نود - ژوزه مورینیو درباره دیدار با میدلزبورو در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در آخرین بازی سال 2016 میلادی در ورزشگاه الدترافورد میزبان میدلزبورو است، کارانکا که سال در رئال مادرید دستیار مورینیو بود، در این دیدار مقابل آقای خاص قرار می گیرد. مورینیو در مورد جدال با بورو و شرایط کلی تیمش گفت:

کارانکا دوست خوب من است. همیشه می خواهم که تیم های او پیروز شوند و او هم موفق باشد. همانطور که او نیز در مورد من چنین ذهنیتی را دارد. اما فوتبال است. فوتبال برادر را در مقابل برادر قرار می دهد، پسر در مقابل پدر، استاد در مقابل شاگرد و ...، شنبه روز خاصی است که هم من به برد فکر می کنم و هم او و این بار هدف مشترکی نداریم.

فعلاً به کورس قهرمانی و نتایج سایر تیم ها فکر نمی کنم. من اکنون به برد تیمم فکر می کنم. تمام تمرکزم این است که در مقابل میدلزبورو سه امتیاز بازی را بگیریم. در مورد ترکیب تیمم نیز این موضوع صادق است، من ترکیبی را به زمین می فرستم که بتواند موجبات پیروزی تیم را فراهم آورد، چون فعلاً مهمترین بازی پیش روی ما، بازی با بورو است.

خوب بازی کردن ما، مدت زیادی است که دوام دارد، به یاد نمی آورم آخرین بار چه زمانی بود که بد بازی کرده باشیم. اما حقیقت این است که در 5 بازی گذشته سه امتیاز بازی را گرفته ایم و می خواهیم به این روند ادامه دهیم. فکر می کنم در بازی با بورو هم شانس خوبی برای کسب پیروزی داریم و برای این مهم تلاش می کنیم.

2021