پوچتینو: امیدوارم دله الی از موفقیت‌های ادامه دارش در تاتنهام لذت ببرد

پوچتینو: امیدوارم دله الی از موفقیت‌های ادامه دارش در تاتنهام لذت ببرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال تاتنهام با حمایت از ستاره جوان تیمش، ابراز امیدواری کرد که دله الی از موفقیت‌های ادامه دارش در تاتنهام لذت ببرد.

به گزارش وب سایت نود، مائوریسیو پوچتینو معتقد است که دله الی می تواند به یکی از بهترین بازیکنان جهان بدل شود و طی ده سال آینده یکی از برترین هافبک های فوتبال جهان باشد.  

دله الی که در سال 2015 از تیم دسته اولی ام کی دانزی به تاتنهام پیوست، در فصل گذشته موفق شد جایزه بهترین بازیکن جوان سال فوتبال انلگلیس را از آن خود کند. بازیکن 20 ساله تیم ملی انگلیس در دومین فصل حضورش در لیگ برتر، در رقابت های فصل جاری 6 گل برای تاتنهام به ثمر رسانده است. در همین حال مائوریسیو پوچتینو با حمایت از دله الی، از او خواست در تاتنهام به روند موفقیت هایش ادامه دهد. پوچتینو که ارزش مالی این بازیکن را 50 میلیون پوند می داند، اظهار داشت:

بله او یک بازیکن 50 میلیون پوندی است؛ چرا که نه؟ دله الی کیفیت بالای خود را نشان داده و استعدادی دارد که کمتر بازیکن 20 ساله ای در اروپا از آن بهره مند می باشد. بدون شک او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و تا ده سال آینده هم از بهترین های فوتبال جهان خواهد بود. لیگ برتر انگلیس دشوارترین و بهترین رقابت های باشگاهی جهان است و اگر بازیکنی در فوتبال انگلیس یکی از بهترین ها باشد، قطعاً یکی از بهترین های اروپا هم خواهد بود.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در مورد پیشرفت و تکامل دله الی در مدت حضورش در تاتنهام اینگونه توضیح داد:

در طول یک سال و نیم گذشته، صحبت های بسیار زیادی در خصوص این مسئله مطرح کردیم، و اکنون می توانیم نشان دهیم که او چگونه شخصیتی است و این مسئله اهمیت زیادی دارد؛ و اینکه نه فقط در فوتبال، بلکه در سایر جنبه ها چگونه رشد کرده است. دله الی از لحاظ رفتاری، از نظر فوتبالی و البته به لحاظ سبک بازی بسیار پیشرفت کرده است. حالا دیگر متوقف کردن دله الی برای تمامی تیم های رقیب به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. این بازیکن گفت که می خواهد در تاتنهام به موفقیت برسد، زیرا در لندن بسیار خوشحال و راضی است؛ هیچ تردیدی نیست که دله الی می خواهد با تاتنهام قهرمان لیگ برتر شود.

قرارداد فعلی دله الی تا سال 2022 اعتبار دارد، و پوچتینو در این خصوص هم گفت:

صادقانه بگویم گاهی اوقات دله الی در رختکن یا در زمین شوخی می کند، اما او فرد بسیار جدی است. همیشه از او می شنوم که می گوید می خواهم در تاتنهام به موفقیت برسم، می خواهم با تاتنهام قهرمان لیگ برتر انلگیس شوم.

2081