آرسنال2-0 کریستال پالاس؛ بازگشت توپچی ها به مقام سوم جدول لیگ برتر با گل استثنایی ژیرو

آرسنال2-0 کریستال پالاس؛ بازگشت توپچی ها به مقام سوم جدول لیگ برتر با گل استثنایی ژیرو

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته نوزدهم لیگ برتر جزیره به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم آرسنال و کریستال پالاس در حالی در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که آرسنال برای بازگشت به رتبه سوم جدول نیاز به پیروزی در این دیدار داشت.

آرسنال

چک، بیرین، کوشیلنی، گابریل، مونرئال، ان ننی، ژاکا، ایووبی، سانچز، لوکاس، ژیرو

ذخیره ها:

اوسپینا، نایلز، موستافی، کوکلین، آدلاید، رمزی، چمبرلین

کریستال پالاس

هنسی، کلی، دان، تامکینز، وارد، کابایه، فلامینی، پانچئون، تاونزند، زاها، بنتکه

ذخیره ها:

اسپرونی، فرایرز، هاسین، ماچ، ساکو، لی، کمپل

مطابق انتظار آرسنال این دیدار را هجومی آغاز کرد و موفق شد به زودی به برتری برسد.

دقیقه 17: الکسیس سانچز روی ضد حمله ای که از سمت چپ فراهم کرد با حرکتی انفرادی به داخل محوطه جریمه وارد شد، ارسال این بازیکن شیلیایی برای ژیرو این بازیکن را در موقعیتی مناسب قرار داد و او با ضربه‌ای استثنایی توپ را به گل نخست این دیدار تبدیل کرد.

دقیقه 24: آرسنال بار دیگر روی ضد حمله می‌رفت تا موقعیت مناسبی به دست آورد اما پرز موفق نشد از سد زاها عبور کند تا این موقعیت برای توپچی‌ها از بین برود.

آرسنال در ادامه باز هم مالک توپ و میدان بود و اجازه نداد تا تیم میهمان حملات پر دامنه ای روی دروازه حریف ایجاد کند، از طرفی به دلیل دفاع مستحکم کریستال پالاس، آرسنال نیز موفق نشد به موقعیت مناسبی دست یابد تا در نهایت نیمه نخست این دیدار با پیروزی 1-0 آرسنال به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار به شکلی متعادل آغاز شد و هر دو تیم موفق شدند موقعیت‌های مناسبی به دست بیاورند.

دقیقه 47: کریستین بنتکه روی ارسال زیبای تاونزند موقعیت مناسبی برای به تساوی کشاندن بازی به دست آورد اما ضربه این مهاجم بلژیکی راهی به دروازه آرسنال پیدا نکرد تا همچنان این دیدار با برتری آرسنال همراه باشد.

دقیقه 50: مدافعین کریستال پالاس در دفع توپ حمله آرسنال موفق عمل نکردند تا موقعیت مناسبی در اختیار سانچز قرار بگیرد، این بازیکن شیلیایی با ضربه ای زیبا توپ را روانه دروازه حریف کرد اما دن مقابل ضربه این بازیکن قرار گرفت تا نتیجه همچنان 1-0 باقی بماند.

دقیقه 56: مونریال که در این دیدار نمایش خوبی ارائه داده بود با حرکتی انفرادی ارسال خوبی برای ایوبی داشت و این بازیکن با ضربه سر موفق شد گل دوم توپچی‌ها را به ثمر برساند.

دقیقه 59: کریستال پالاس برای جبران نتیجه دست به حملات متعدد زد، ارسال بازیکنان این تیم توسط چک دفع شد اما توپ بازگشتی مقابل کابای قرار گرفت و این بازیکن بدون مکس ضربه سنگینی روانه دروازه کرد که این ضربه نیز توسط چک مهار شد.

در ادامه این دیدار هر دو تیم حملات خطرناکی روی دروازه حریف انجام دادند اما بی دقتی مهاجمین و عملکرد مدافعین دو تیم باعث شد تا نتیجه این دیدار تغییر نکند. آرسنال در این نیمه نیز موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما بی دقتی مهاجمین این تیم و عملکرد درخشان مدافعین کریستال پالاس مانع از این شد تا آرسنال به گل های بیشتری دست یابد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899