سانیا: رفتار پپ با بازیکنان رفتاری پدرانه است

سانیا: رفتار پپ با بازیکنان رفتاری پدرانه است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال منچستر سیتی اظهار داشت که پپ گواردیولا در طول تمرینات می تواند دو بخش متفاوت داشته باشد.

به گزارش وب سایت نود، باکاری سانیا مدافع منچستر سیتی که بیشتر بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت از داده، در گفتگو با اسکای اسپورت، در پاسخ به این سئوال که آیا پپ گواردیولا در برخورد با بازیکنان تیم رفتاری مثل یورگن کلوپ دارد یا خیر، گفت:

پپ رابطه نزدیکی با بازیکنان دارد. او مثل یکی از بازیکنان است. هرگاه او می خواهد حرفی بزند، تا اندازه ای مثل یک پدر عمل می کند زیرا اگر لازم باشد حتماً فریاد می زند اما یک دقیقه بعد همان بازیکن را نوازش می کند. در فوتبال باید رفتار منصفانه ای با بقیه داشته باشیم و به نظرم پپ هم با همه رفتار خوب و منصفانه ای دارد. ما هر روز در تمرینات تیم برنامه های زیادی داریم، و هرگاه که پپ می خواهد چیزی بگوید، این کار را انجام می دهد. بازیکنان هم باید به حرف ها و نظرات او گوش بدهند و به کار خود ادامه دهند.

پپ گواردیولا در این فصل سبک خاص خود را در منچستر سیتی پیاده کرده و بیشتر از بازیکنانی بهره می گیرد که از نظر بازی با پا مشکلی نداشته باشند؛ به همین خاطر پپ اقدام به خرید جان استونز کرد. این سبک بازی برای سانیا تازگی دارد، اما این مدافع راست فرانسوی می گوید از یادگیری چیزهای جدید و پیشرفت کردن بسیار خوشحال است. سانیا در این باره توضیح داد:

باید چیزهای بیشتری یاد بگیرم و ریسک پذیری بیشتری داشته باشم. باید در بازی تلاش بیشتری انجام دهم و به نظرم به عنوان یک بازیکن و همچنین به عنوان یک شخص پیشرفت کرده ام. به طور کلی از فوتبال لذت می برم و به دنبال یادگیری چیزهای بیشتری هستم. من به منچستر سیتی آمدم تا پیشرفت داشته باشم و سخت تلاش کنم. من به تغییر نیاز داشتم و باید بار دیگر این چالش را برای خودم انتخاب می کردم و به همین دلیل است که به این باشگاه آمدم. ما تعدادی بازیکن بسیار خوب و فوق العاده در تیم خود داریم و همه باید عملکردی عالی داشته باشند زیرا بازی در منچستر سیتی یک چالش واقعی است که من از آن لذت می برم.

قرارداد باکاری سانیا در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید، اما می گوید هیچ تماسی از سوی مسئولان باشگاه با او گرفته نشده و به این مسئله هم اشاره می کند که اصلاً مایل نیست تا انتهای فصل در مورد سایر گزینه ها صحبتی به میان بیاورد. سانیا در این خصوص گفت:

اصلاً به این مسئله فکر نمی کنم زیرا هنوز زمان زیادی تا پایان فصل داریم. خواسته اول من اینست که از فوتبال لذت ببرم و زمانی هم که بازی می کنم تمام تلاش خود را به کار گیرم. می خواهم اعتماد به نفس به همه اعضای تیم بازگردد. و همه تمرکز خود را روی این فصل گذاشته ام. اصلاً نگران این نیستم که از سوی باشگاه با من تماسی گرفته نشده است اما من در مورد شرایط فعلی صحبت می کنم زیرا همه تمرکز خود را روی این فصل گذاشته ام. نمی دانم شاید آنها شماره تلفن من را ندارند.

2081