ادعای گاردین؛ بایرلورکوزن در تابستان، چیچاریتو را به فروش می رساند

ادعای گاردین؛ بایرلورکوزن در تابستان، چیچاریتو را به فروش می رساند

وبسایت رسمی برنامه نود - خاویر هرناندز در ژانویه لورکوزن را ترک نمی کند ولی این باشگاه آلمانی قصد فروش او را در تابستان دارد.

به گزارش وبسایت نود، گاردین در گزارشی نوشته است، خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو مهاجم مکزیکی بایرلورکوزن در تابستان این تیم را ترک می کند. قرارداد چیچاریتو مکزیکی تا ژوئن 2018 با لورکوزن اعتبار دارد ولی این باشگاه آلمانی قصدی برای تمدید قرارداد وی ندارد و انتظار می رود در تابستان وی را به فروش برساند.

در حالی که برخی خبرگزاری ها مدعی هستند لورکوزن پیشنهادی 25 میلیون یورویی را برای فروش چیچاریتو در ژانویه دریافت کرده است ولی این موضوع صحت ندارد و این باشگاه آلمانی هیچ پیشنهادی را در ژانویه برای این بازیکن دریافت نکرده و البته قصدی هم برای فروش چیچاریتو در ماه جاری میلادی ندارد. اما از آنجایی که فصل بعد او در سال آخر قراردادش با لورکوزن قرار می گیرد، این باشگاه آلمانی برای این که او را به طور رایگان از دست ندهد، می خواهد در تابستان چیچاریتو را به فروش برساند.

چیچاریتو که در تابستان 2015 با مبلغ 11 میلیون یورو به لورکوزن پیوست، در فصل اول حضورش خوش درخشید، ولی در این فصل در 15 بازی بوندسلیگا، 5 گل به ثمر رسانده است.

2021