هررا: منچستریونایتد باید برای تمامی جام ها بجنگد

هررا: منچستریونایتد باید برای تمامی جام ها بجنگد

وبسایت رسمی برنامه نود - هررا اعتقاد دارد یونایتد باید در تمامی تورنمنت ها، خودش را مدعی قهرمانی نشان دهد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد که شرایط خوبی را در لیگ جزیره در هفته های اخیر سپری می کند، این هفته در لیگ برتر بازی پیش رو ندارد، اما دو مسابقه حساس در جام حذفی و جام اتحادیه برگزار می کند. آن ها ابتدا در جام حذفی به مصاف ردینگ می روند و سپس در نیمه نهایی جام اتحادیه، با هال سیتی بازی خواهند کرد. در آستانه دیدار با ردینگ در اف ای کاپ، هررا در مورد شرایط این فصل یونایتد و بازی با این تیم چمپیونشیپی گفت:

پیش تر هم در مقابل تیم های چمپیونشیپ در بازی های حذفی در خانه بازی کرده ام. میدلزبورو فصل گذشته توانست در جام اتحادیه در الدترافورد ما را شکست دهد. به ردینگ هم باید احترام گذاشت، آن ها تیم خوبی هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند، می خواهند خود را نشان دهند و همین موضوع آن ها را تیم خطرناک تری هم می کند. اما ما هم یونایتد هستیم، باید برای برد به میدان برویم و همه از تیم انتظار پیروز شدن را دارند، باید حتماً به دور بعد برویم.

یاپ استام بازیکن بزرگی برای این باشگاه بود و اکنون در ردینگ خوب کار کرده و به خوبی توانسته بازیکنانش را تهییج کند و نتایج خوبی را کسب کنند. آن ها تیم قوی ای هستند و در جدول چمپیونشیپ شرایط مناسبی دارند. اما جام حذفی تورنمنت بزرگی برای یونایتد است، خاطرات خوبی از قهرمان شدن در فصل قبل اف ای کاپ در ذهنم دارم. باید سعی کنیم برای تمامی جام های پیش رویمان تلاش کنیم.

2021