دو برزیلی در فهرست خروج فرکی

دو برزیلی در فهرست خروج فرکی

به گزارش "ورزش سه"، آنها در نیم فصل دوم نفراتی چون  مهدی بدرلو، شهرام سالاری، ابراهیم شکوری، خلیل هلالی و2 بازیکن برزیلی را قطعا نخواهند داشت؛ البته مصدومیت گلر برزیلی باعث شده تا سایپایی ها نام او را به عنوان مصدوم رد کرده و بتوانند از یک بازیکن تازه دیگر بهره ببرند.

 حامد لک، گلر صبا، محمدرضا خلعتبری، هافبک مهاجم تیم ماشین سازی، ایوب کلانتری، بازیکن سیاه جامگان در نیم فصل اول و محمد رضا سلیمانی، بازیکن جوان راه آهن و سالهای گذشته استقلال، مردان تازه سایپا خواهند بود و سایپایی ها قصد دارند بین 2 تا 3 بازیکن دیگر هم به فهرست خود اضافه کنند.

سایپایی ها اما تغییر شکل و شمایل خود را به بعد از بازی برابر ماشین سازی موکول خواهند کرد. هنوز روند اداری خروج تنها یک بازیکن انجام شده و اضافه شدن نام نفرات جدید تنها در شرایطی ممکن خواهد بود که نام بازیکنان خروجی دیگر و سیر اداری خروجشان انجام گیرد که این اتفاق فعلا عملی نشده و روند آن حداقل تا روز سه شنبه هفته آینده رخ خواهد داد.

سایپا در بازی اول از دور برگشت خود ضمن بهره برداری از نفرات تازه خود از وجود بهترین بازیکن حال حاضر خود که مدتی را به علت مصدومیت در ترکیب تیم نبوده، استفاده کرده و در نیم فصل دوم سایپا را با حامد لک، ایوب کلانتری، روزبه شاه علیدوست، غلامرضا رضایی، مهدی ترابی، محمد رضا خلعتبری، ابراهیم صادقی، سیامک کورشی، سعید لطفی، علی زینالی و... صاحب تیمی قوی تر از نیم فصل اول خواهیم دید.