ونگر: ژاکا بازیکن کثیفی نیست

ونگر: ژاکا بازیکن کثیفی نیست

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش 24 ساله سوئیسی در تابستان گذشته از بروسیا مونشن گلادباخ به آرسنال پیوست و در این مدت علاوه بر دریافت کارت قرمز، چند ضربه پنالتی هم به حریفان داد که آخرین آن در تساوی 3-3 مقابل بورنموث بود. اما ونگر معتقد است که ژاکا در این مدت در کارهای دفاعی بهتر شده و کثیف هم بازی نمی کند.

او به خبرنگاران گفت:" در بازی او می توانید ببینید که بازیکن کثیفی نیست. در مجموع، من از پیشرفت او در کارهای دفاعی بسیار راضی هستم. او حالا کمتر تکل می زند و بیشتر در نبرد تن به تن به دنبال گرفتن توپ است.

او برای بردن جنگ ها، بهتر ازبدنش استفاده می کند و وقتی توپ پشت سرش قرار می گیرد، دوندگی اش برای پس گرفتن آن بهتر شده است. او بیشتر از قبل روی کارهای دفاعی تمرکز دارد. او از این نظر بسیار پیشرفت کرده است."

ونگر همچنین تاکید کرد که باشگاه آرسنال به دنبال تمدید قرارداد سانتی کاسورلا و پرمرتساکر است:" تمدید قرارداد کاسورلا و مرتساکر به شرایط بدنی آنها بستگی ندارد. در قرارداد هرکدام از آنها بندی وجود دارد که فکر می کنم از آنها استفاده خواهیم کرد. می خواهیم آنها را حفظ کنیم؛ نه تنها به خاطر کیفیت شان به عنوان فوتبالیست، بلکه به دلیل شخصیت شان."