ممبینی:سعی می کنیم کی روش رانگه داریم

ممبینی:سعی می کنیم کی روش رانگه داریم

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه فردای هیات رییسه تمام تلاش خود را می کنیم تا کی روش را در تیم ملی نگه داریم.

هدایت الله ممبینی در گفت وگو با کاپ،درباره استعفای کارلوس کی روش اظهار داشت: فردا جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال است. قرار شده درباره استعفای  کی روش صحبت کنیم. باید آرامش را به فوتبال ملی مان برگردانیم. وجود کارلوس کی روش برای فوتبال ایران یک پوئن مثبت  است و زحماتی که ایشان کشیده و نتایجی که گرفته گواه بر همین قضیه است. 

وی در ادامه افزود: کارلوس کی روش با فرهنگ کشور ما انس پیدا کرده و تیمی را تشکیل داده که هم اکنون در رقابت های مقدماتی جام جهانی صدرنشین است و تیم ملی ایران در رتبه اول آسیا و جزو بهترین های رنکینگ فیفا به شمار می رود. انشاالله با برطرف کردن مشکلات و سوتفاهمات به وجود آمده کارلوس کی روش را نگه داریم.

عضوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی روش گفته شأن او زیر سوال رفته است بیان داشت: من با حرف های آقای کی روش موافقم قبول دارم که یکسری از اتفاقات نباید رخ می داد تا ایشان جریحه دار شوند. ما الان وضعیت مان در تیم ملی بسیار خوب است علی رغم تمام مشکلات از جمله نداشتن بازی های دوستانه توانسته ایم بالاتر از تیم های قدرتمندی چون کره ، ازبکستان، قطر و چین در صدر جدول گروه مان باشیم و به جام جهانی 2018 نزدیک شویم. سعی می کنیم که او را راضی به ماندن کنیم.بنده به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال قدردان کارلوس کی روش هستم چرا که مدیریت او بسیار خوب بوده است.

ممبینی در پایان گفت: به نظر من هیچ مربی ای در دنیا مثل کی روش نمی تواند به فوتبال ما کمک کند و او با هیچ مربی ای در دنیا قابل قیاس نیست. در جلسه فردا تمام تلاش خود را می کنیم که کی روش را از تصمیمی که گرفته منصرف کنیم و در تیم ملی نگه داریم. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون به نفع فوتبال ما خواهد بود.