مورد عجیب ایوان راکیتیچ در بارسلونا

مورد عجیب ایوان راکیتیچ در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، وقتی لوئیس انریکه فهرست 18 نفره بارسا برای بازی امشب مقابل ویارئال را اعلام کرد، کمتر کسی تصور می کرد که نام ایوان راکیتیچ در این فهرست نباشد؛ ولی سرمربی بارسا ترجیح داد ستاره کروات تیمش را از فهرست 18 نفره خط بزند.

راکیتیچ اولین خرید لوئیس انریکه در سال 2014 بود و برای جانشینی ژاوی جذب آبی اناری ها شد. او در فصل اول حضورش در بارسا در 32 بازی لالیگا به میدان رفت و فصل گذشته نیز تنها دو بازی بارسا را از دست داد؛ اما اوضاع برای او در فصل جاری چندان خوب پیش نمی رود.

در واقع راکیتیچ از بازی با رئال در هفته 14 دیگر در لالیگا به میدان نرفته است. سه بازی متوالی غیبت در ترکیب بارسا چیزی است که هیچکدام از هواداران بارسا تصورش را هم نمی کردند.

البته این امکان وجود دارد که انریکه برای بازی حساس روز چهارشنبه برابر بیلبائو(بازی برگشت یک هشتم نهایی کوپا دل ری) به ستاره کروات استراحت داده باشد ولی بدیهی است که چنین اتفاقی در دو فصل گذشته هرگز رخ نمی داد. در واقع انریکه همچنان روی راکیتیچ حساب می کند اما نه مثل سابق.

راکیتیچ پس از غیبت برابر اوساسونا و اسپانیول، در کوپا دل ری برابر هرکولس به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند. او پنجشنبه گذشته مقابل بیلبائو در کوپا دل ری نیز 70 دقیقه در زمین حاضر بود و سپس تعویض شد.