مورینیو: منچستریونایتد با تمام قوا به مصاف هال سیتی می رود

مورینیو: منچستریونایتد با تمام قوا به مصاف هال سیتی می رود

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتان، پوگبا، هررا و والنسیا در دیدار نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف هال سیتی می روند.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در حالی روز شنبه موفق شد در خانه خود ردینگ را در جام حذفی شکست دهد که مورینیو در این مسابقه تیمش را با نه تغییر نسبت به بازی قبلی مقابل وستهم به زمین فرستاده بود، با این وجود سرمربی پرتغالی یونایتد قصد دارد برای بازی سه شنبه مقابل هال سیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه، از زلاتان، پوگبا و سایر ستارگان خود بهره ببرد. این در حالی است که شیاطین سرخ هفته آینده مسابقه ای حساس را در لیگ برتر مقابل لیورپول پیش رو دارند:

هال سیتی به نیمه نهایی رسیده و قطعاً موقعیت مناسبی برای این تیم پیش آمده است، اما نمی دانم شاید بازی ای که سه یا چهار روز بعد از نیمه نهایی جام اتحادیه، در لیگ برتر پیش رو دارند، برای آن ها مهم تر باشد. ما هم باید با لیورپول بازی کنیم که دیداری سخت و حساس است، ولی در عین حال می خواهیم به فینال برسیم. در نتیجه با تمام قوا بازی می کنیم، البته بازی رفت و برگشت است، اما در ابتدا در خانه بازی می کنیم و این شانس را داریم تا شرایط را برای بازی برگشت آسان کنیم. برای بازی با هال سیتی بازیکنانی باانرژی را در اختیار دارم. هررا، پوگبا، زلاتان و والنسیا.

برای یک باشگاه بزرگ، هر تورنمنت یک جام است. من در انتخاب کردن جام ها هیچوقت خوب نبوده ام. اما یک تیم در تورنمنتی حضور دارد و باشگاهی به بزرگی یونایتد باید تلاش کند در هر جامی به فکر قهرمانی باشد. جام اتحادیه، همچون جام حذفی نیست، ولی باز هم یک تورنمنت است. من دو بار برنده این جام شده ام و باز هم می خواهم بالابردن این جام را تجربه کنم.

2021