کلمنت: بادشتوبر را می خواهیم اما او در حال مذاکره با منچستر سیتی است

کلمنت: بادشتوبر را می خواهیم اما او در حال مذاکره با منچستر سیتی است

وبسایت رسمی برنامه نود - پل کلمنت سرمربی جدید سوانزی می گوید به جذب هولگر بادشتوبر علاقه مند است.

به گزارش وبسایت نود، پل کلمنت چند روز قبل با جدایی از کادر مربیان بایرن مونیخ هدایت سوانزی سیتی را برعهده گرفت. روز یکشنبه رسانه های ولز از علاقه کلمنت برای جذب هولگر بادشتوبر خبر دادند. بادشتوبر مدافع میانی بایرن مونیخ قصد در ژانویه از این تیم جدا شود و رسانه های آلمان مقصد او را لیگ برتر انگلیس دانسته اند. در روزهای اخیر منچستر سیتی به عنوان مقصد احتمالی بادشتوبر معرفی شده و پپ گواردیولا هم در صحبت هایی از علاقه اش به بادشتوبر صحبت کرد.

پل کلمنت در مصاحبه ای درباره احتمال جذب هولگر بادشتوبر توسط باشگاه سوانزی گفت:

من به دلیل کار کردن در باشگاه مختلف رابطه های خوبی دارم. با کادر مدیریتی بایرن مونیخ هم رابطه خوبی دارم. در حال حاضر ما کمبودهایی در تیم داریم و باید بدانیم چه بازیکنانی بیشتر به کار تیم خواهند آمد و سریعا برای جذب آن ها اقدام کنیم. البته باید واقع بین هم باشیم. من احترام زیادی برای مدافعین مرکزی سوانزی قائلم. بادشتوبر هم اکنون در بایرن مونیخ بواتنگ، هوملس و مارتینز را جلوتر از خود می بیند و فرصت زیادی برای بازی به دست نمی آورد. به نظرم او می تواند به ما کمک کند اما گفته می شود او در حال مذاکره با منچستر سیتی است، اگر وضع اینگونه باشد باید از خود بپرسید آیا واقعا او هدفی واقع بینانه است؟

قرارداد کنونی هولگر بادشتوبر در تابستان 2017 به اتمام می رسد و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند پس از تمدید قرارداد او را به صورت قرضی تا پایان فصل به تیمی دیگر واگذار کنند.

7899