پوگبا: از مورینیو متشکرم که به من استراحت داد

پوگبا: از مورینیو متشکرم که به من استراحت داد

وبسایت رسمی برنامه نود - پوگبا در بازی مقابل ردینگ در جام حذفی بعد از مدت ها فرصت استراحت پیدا کرد و به زمین بازی نرفت.

به گزارش وبسایت نود، پل پوگبا این فصل یکی از پرکارترین بازیکنان یونایتد بوده و در 26 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است، او در ابتدای فصل در بازی مقابل لستر و بورنموث غایب بود، سپس یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. اما مورینیو در اکثر اوقات همیشه از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کرده است. با این وجود، بالاخره مورینیو در دیدار مقابل ردینگ در جام حذفی به وی استراحت داد. پوگبا در مورد استراحت مقابل ردینگ و بازی با هال سیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه این چنین نظری دارد:

همیشه برای هر بازیکنی، استراحت کردن در یک بازی بسیار خوب و مفید است. البته من روی نیمکت آماده بودم تا هر زمان به من نیاز شد به زمین بروم، شما باید همیشه آماده باشید. من اخیراً بازی های زیادی انجام داده بودم و این استراحت فرصت خوبی بود تا از نظر فیزیکی، قدری استراحت کنم.

بازی با هال سیتی مسابقه ای است که به فکر بردن آن هستیم. بازی نیمه نهایی است، ما می خواهیم ببریم، به فینال برسیم و قهرمان شویم. البته حریف هم به دنبال برتری است، آن ها مقابل منچستریونایتد بازی می کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند، هال سیتی با تغییر مربی به این بازی می آید و به دنبال این است که پیروز شود، برای آن ها هم مسابقه مهمی است.

2021