یوفا پارتیزان بلگراد را نقره داغ کرد؛ سه سال محرومیت از حضور در اروپا

یوفا پارتیزان بلگراد را نقره داغ کرد؛ سه سال محرومیت از حضور در اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه پارتیزان بلگراد در سه فصل آینده از حضور در رقابت های باشگاهی اروپایی محروم خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود، این باشگاه صربستانی به دلیل عدم پرداخت بدهی و تعهدات مالی از سوی یوفا با این محرومیت روبرو شد. مبلغ بدهی پارتیزان بلگراد تا سپتامبر 2016، معادل 2/5 میلیون یورو برآورد شده است؛ از اینرو یوفا تصمیم گرفت این تیم نامدار صربستانی را تا سه فصل آینده از حضور در رقابت های باشگاهی اروپا (هم لیگ قهرمانان اروپا و هم لیگ اروپا) محروم کند.

بنا بر گزارش رسانه های بریتانیایی، یوفا اعلام کرد که پارتیزان بلگران طی پنج سال گذشته برای سومین بار از قوانین و مقررات مربوط به عدم پرداخت بدهی های مالی سرپیچی کرده است. در این گزارش آمده است که بخش زیادی از بدهی این باشگاه باید به دستگاه های دولتی و اداره مالیاتی صربستان پرداخت شود. پارتیزان بلگراد در حال حاضر در لیگ صربستان با شش امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده دوم قرار دارد.

پارتیزان بلگراد در سال 2013 هم از سوی یوفا با محرومیت تعلیقی جریمه شد، اما مقامات مسئول در این نهاد به این نتیجه رسیدند که این بار باید اقدام قاطع و مناسب تری در خصوص این باشگاه با سابقه صورت گیرد. پارتیزان در این فصل با شکست در مرحله دوم انتخابی از صعود به مرحله نهایی لیگ اروپا باز ماند.

2081