نگاهی دقیق تر به روند 9 برد پیاپی منچستریونایتد

نگاهی دقیق تر به روند 9 برد پیاپی منچستریونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد با پیروزی مقابل هال سیتی، بعد از هفت سال رکوردی خوب را در کسب پیروزی به دست آورد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد سه شنبه شب در ورزشگاه الدترافورد موفق شد هال سیتی را با دو گل شکست دهد تا نهمین برد متوالی خود را به دست آورد. آخرین باری که یونایتد در این فصل پیروز نشده است، در بازی مقابل اورتون در اوایل دسامبر بود، پس از آن تیم مورینیو در تمام بازی های خود پیروز شد. شش پیروزی در لیگ برتر، یک برد در جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ اروپا.

یونایتد در حالی این تعداد برد را به دست آورده است که پیش از کسب نه برد متوالی، تیم مورینیو شرایط خوبی را تجربه نمی کرد و تحت انتقادات فراوانی قرار گرفته بود.

پیش از کسب این نه برد متوالی، شیاطین سرخ در نه بازی قبلی خود، فقط 4 برد را کسب کرده بودند و از نظر آمار گل زده و گل خورده نیز شرایط این تیم در نه بازی بعدی کاملاً تغییر کرده است. مورینیو توانسته در بازی های اخیر بهترین عملکرد را از تیمش بگیرد. نه برد متوالی در کنار 20 گل زده و فقط سه گل خورده، یونایتد را به شرایط خیلی خوبی رسانده است.

این تعداد برد، بهترین رکورد یونایتد از فصل 2008-2009 است. در آن فصل یونایتد حد فاصل ماه ژانویه تا فوریه، موفق شد 11 برد متوالی را کسب کند و در نهایت قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه را جشن بگیرد.

جالب است بدانید که در این نه برد متوالی، شیاطین سرخ نه گلزن مختلف را به خود دیده اند که زلاتان با زدن شش گل، بهترین عملکرد را دارد. با اوجگیری، مارسیال، مخیتاریان و ماتا در هفته های اخیر، تیم مورینیو نه تنها توانسته گل های فراوانی به ثمر برساند، بلکه در خلق موقعیت و ارائه بازی تماشاگرپسند هم کاملاً بهتر عمل کرده است.

حالا کسب نهمین برد متوالی، باعث شده تا یونایتد با روحیه ای خوب خودش را آماده بازی حساس با لیورپول در روز یکشنبه در لیگ برتر کند. به دست آوردن دهمین برد متوالی در بازی مقابل لیورپول، نه تنها باعث می شود شیاطین سرخ در فاصله دو امتیازی لیورپول در لیگ برتر قرار گیرند، بلکه برد در این مسابقه حیثیتی، روحیه تیم مورینیو را هم بیش از پیش افزایش می دهد.

یونایتد بعد از جدال با لیورپول، به مصاف استوک سیتی می رود و سپس در بازی برگشت جام اتحادیه مقابل هال سیتی به میدان می رود. در صورتی که شیاطین سرخ در این سه بازی به برتری برسند، می توانند رکورد 11 برد متوالی تیم فرگوسن را در فصل 2008-2009 بشکنند.

2021