سوارز: می‌دانستیم تلاش‌هایمان نتیجه خواهد داد

سوارز: می‌دانستیم تلاش‌هایمان نتیجه خواهد داد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا موفق شد در دیدار برگشت این تیم مقابل بیلبائو یکصدمین گل خود را با لباس بارسلونا به ثمر برساند.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه لوییز سوارز از به ثمر رساندن یکصدمین گل خود ابراز خوشحالی کرد با این حال او در این خصوص افزود از اینکه این گل شرایط صعود بارسلونا را راحت‌تر کرد احساس فوق العاده‌ای دارد. او پس از دیداری که با پیروزی 3-1 بارسلونا به پایان رسید در خصوص این دیدار گفت:

از گلی که به ثمر رساندم خوشحالم اما مهمترین مسئله صعودمان به مرحله یک چهارم نهایی بود. از اینکه موفق شدیم با همکاری یکدیگر دیدار رفت را جبران کنیم و به مسیرمان در این مسابقات ادامه دهیم خوشحالیم. در نیمه نخست فرصت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم با نتیجه بهتری به رختکن برویم اما این اتفاق رخ نداد، با این حال می‌دانستیم که آن‌ه دست از مبارزه بر نخواهند داشت و در این خصوص نیز درست فکر می‌کردیم، آن‌ها با گلی که به ثمر رساندند شرایط دشواری را رقم زدند تا اینکه ضربه ایستگاهی لئو همه چیز را تغییر داد. به این پیروزی نیاز داشتیم با این حال برای رسیدن به برتری عجله نداشتیم چرا که می‌دانستیم تلاش‌هایمان نتیجه خواهد داد.

در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی پیرامون اشتباهات داوران اسپانیایی به ضرر بارسلونا شده است، این مهاجم اروگوئه‌ای در این خصوص گفت:

آن‌ها همیشه درباره قضاوت‌های درست یا غلط صحبت می‌کنند اما نکته ای که اهمیت دارد این است که باید تلاش کنیم تا به اهدافمان برسیم. پیکه آن چیزی را اعلام کرده است که به آن اعتقاد دارد، ممکن است دیگران نیز همین اعتقاد را داشته باشند اما در این خصوص صحبتی نکنند. با این حال همه ما از جرارد حمایت می‌کنیم با این حال گاهی باید مراقب باشیم که چه چیزهایی را بر زبان نیاوریم.

لوییز سوارز همچنین اعلام کرد وی از چند هفته قبل تصمیم گرفته بود در مراسم فیفا حاضر نشود، او در ادامه در خصوص قرارداد لیونل سی گفت:

تنها کاری که باید انجام داد تمدید قرارداد او است چراکه داشتن حس مشترک با او دردی را دوا نخواهد کرد.

1899