دیبالا: از حضور در یوونتوس لذت می برم؛ دوست دارم دنباله رو دل پیرو در بیانکونری باشم

دیبالا: از حضور در یوونتوس لذت می برم؛ دوست دارم دنباله رو دل پیرو در بیانکونری باشم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم آرژانتینی یوونتوس ایتالیا با اطمینان کامل اعلام کرد که هیچ کس در مورد پیشنهاد تیم های بارسلونا یا رئال مادرید با او صحبتی انجام نداده است.

به گزارش وب سایت نود، پائولو دیبالا مهاجم جوان بیانکونری بسیار ابراز امیدواری کرد که بتواند دنباله رو راه آلساندرو دل پیرو در تیم یوونتوس باشد. دیبالا در گفتگویی کوتاه از پیشنهاد دو تیم بزرگ اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید برای فصل بعدی رقابتها ابراز بی اطلاعی کرد. به گزارش Rai Sport، دیبالا در پاسخ به این سئوال که با توجه به گزارش های منتشر شده مبنی بر پیشنهاد دو باشگاه بزرگ اسپانیا برای فصل بعد، ترجیح می دهد در کدام یک از این دو تیم بازی کند، نظر خود را اینگونه بیان کرد:

 هیچ کس در مورد پیشنهاد این دو تیم بزرگ با من صحبتی نکرده است.

دیبالای جوان که در بازی شب گذشته (چهارشنبه) برابر آتلانتا یک گل زد و پاس گل دوم یووه را هم به ماریو مانژوکیچ داد تا سهم زیادی در پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر آتلانتا در چارچوب رقابت های کوپا ایتالیا داشته باشد. دیبالا گل نخست یووه را به شکل بسیار زیبایی با یک ضربه والی به ثمر رساند. گل دیبالا شباهت زیادی به گل های دل پیرو داشت و خاطرات مهاجم سابق یووه را برای همه زنده کرد. دیبالا درباره مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس گفت:

دوست دارم دوران فوتبالم مثل زمان بازی دل پیرو باشد. از اینکه یک یوونتوسی هستم بسیار خوشحالم و مدیر برنامه های من طی چند روز آینده به باشگاه مراجعه خواهد کرد تا در مورد پیشنهاد تمدید قراردادم با یوونتوس گفتگو کند.

آریگو ساکی مربی بزرگ و نامدار ایتالیا به مسئولان رئال مادرید توصیه کرده بود که دیبالای جوان را جذب کنند؛ اما مهاجم 23 ساله بیانکونری نسبت به این اظهارات ساکی اینگونه واکنش نشان داد:

من فقط به مسائلی که باشگاه یوونتوس و خودم در مورد آنها تصمیم گیری می کنیم فکر می کنم و فقط به همین مسائل توجه می کنم.

دیبالا از بازی تیم آتلانتا هم تمجید کرد و درباره این تیم گفت:

آتلانتا بسیار قابل احترام است زیرا واقعاً تیم بسیار خوبی است و در برابر ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

دیبالا که 4 بازی ملی در کارنامه دارد، در خصوص وضعیت خودش و پست بازی در ترکیب یوونتوس اینگونه گفت:

در طول تعطیلات زمستانی سری آ اوقات سختی را پشت سر گذاشتم زیرا تا پیش از بازی سوپر کاپ مقابل میلان، در تیم یوونتوس هیچ پنالتی از دست نداده بودم، اما حالا شرایط بهتری دارم. من فقط 23 سال سن دارم، بنابراین باید در بسیاری از جنبه های بازی مثل قدرت جسمانی و بازی با پای راست بیشتر تمرین کنم و پیشرفت کنم. از بازی در پستی که ماسیمیلیانو آلگری برایم در نظر گرفته بسیار لذت می برم زیرا وقتی در این پست بازی می کنم فضای زیادی در اختیار دارم و به خوبی می توانم توانایی های خود را نشان دهم.

2081